Tämä oli minusta ehdottomasti paras kolmesta viimeisimmästä, joskaan kahdelle ensimmäiselle ei pärjää. Hyvä päätösosa ja sopii kokonaisuuteen. Vaikka Jacesta en ole koskaan oikein pitänyt, hän ei ollut tässä kirjassa ehkä ihan niin ärsyttävä kuin aiemmissa. Simon on aina kuulunut lempihahmoihini, samoin kuin Luke ja Magnus. Sebastian ei ole lempipahikseni, mutta ihan hyvä aina hetkittäin. Jollain asteella toivon että näitä kirjoitettaisiin lisää, mutta en kuitenkaan. En halunnut sarjan ikinä loppuvan, koska tämä oli yksi parhaimmista sarjoista mitä olen koskaan lukenut.

Tietoa kirjasta :: Taivaallisen tulen kaupunki

Cassandra Clare Julkaistu: joulukuu 5, 2014
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: ihmissudet, tv-sarja, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2014. Suomentanut Terhi Leskinen. Sidottu.

Ylistetyn Varjojen kaupungit -sarjan kauan odotettu ja huikean jännittävä päätösosa

Clary ja hänen ystävänsä taistelevat pahinta koskaan kohtaamaansa vihollista vastaan: Claryn omaa veljeä. Sebastian kääntää varjonmetsästäjiä puolelleen, raastaen erilleen perheitä ja rakastavaisia.

Taistelu maailman kohtalosta vaatii varjonmetsästäjiltä kauhistuttavia uhrauksia.

Aamunkoi (Houkutus, #4)Varjojen kaupungit IV–VILasikaupunki (Varjojen kaupungit, #3)Tuhkakaupunki (Varjojen kaupungit, #2)Luukaupunki (Varjojen kaupungit, #1)
punnort
Uusin jäsen: Hilla Karjalainen