Kirja-arvio: Puoliksi villi

Kirjoittanut Radioactive - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Puoliksi villi...... Olin niin pitkään odottanut tätä kirjaa ja heti kun näin, että se oli tullut kirjastoihin minä juoksin heti sen luo. Ahmin se ja nyt janoan lisää! Nathanin kyky on täydellinen hänen luonteesensa. Se kuinka Sally kuvaa sitä on TÄYDELLINEN!!!! Nathan on ruumiltaan peto ja sielultaan hän ei halua sitä. Nathan yrittää määrätä sitä, mutta ei. Peto näyttää, että kukaan ei määräile sitä. Silloin kun Nathan alkoi suudella Gabriella olin vain, tuleeko Nathasta homo? Mutta ei. Olen kyllä vähän surullinen Gabriellin puolesta. Mutta silloin kun Marcus alkoi kuolla ja hän käski Nathanin syömään hänen sydämensä olin O_o . Ja tietysti Nathan syö sen! Minusta valkoset, että mustat olevat ylimielisiä, jotkut viisaita, komeita/kauniita, tietyssä suhteen typeriä ja kukaan ei ymmärtänyt puoliksi joitakin. Sally Green.... Jos näkisin sinut minä vain palvoisin ja pakoittaisin sinut kertomaan vaan lisää. Täydet tähdet, rakastan ja ihan sama mitä muut sanoo, mutta kirja oli täydellinen ja en malta oottaa kolmatta osaa:P.

Tietoa kirjasta :: Puoliksi villi

Sally Green Julkaistu: maaliskuu 24, 2015
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: noidat

Alkuteos ilmestynyt 2015. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

JO 50 KIELELLE KÄÄNNETTY MAAGINEN MENESTYSSARJA

Nathan on kohdannut viimein pahamaineisen isänsä Marcuksen ja saanut häneltä kolme lahjaa, jotka tekevät hänestä täysivaltaisen aikuisen noidan. Pakomatka kuitenkin jatkuu yhä. Nathanin täytyy pelastaa Annalise ja valita puolensa noitien kapinassa, jossa hän taistelee niin vanhojen ystävien kuin vihollistenkin rinnalla. Ennen kaikkea hänen on opittava hallitsemaan uutta kykyään – kummaa, villiä voimaa, joka uhkaa ottaa hänet kokonaan valtaansa.

VerenvahtiKultainen kompassi (Universumien tomu, #1)Kemuja ja kuplivaa (Rachel, #4)Talventakoja (Kiekkomaailma (nuortenkirjat), #4)Susiemon klaani (Noitien taistelu, #1)
rudi92
Uusin jäsen: touko kumpulainen