Wow! Tämä todistaa, että jotkut kirjat on luettava kahteen kertaan ennen kuin muodostaa niistä mielipidettä. Ensimmäisellä lukukerralla kirja oli mielestäni tylsä ja takkuileva, nyt kun sen toiseen kertaan luin olen aivan eri mieltä! Kirja oli sujuva ja teksti oli rakennettu mielenkiintoisesti. Lumikki oli hyvin kiinnostava ja erilainen päähenkilö. Vaikka siitä kun luin sarjan ensimmäisen kerran on jo aikaa voin silti sanoa, että saan yhä voimaa Lumikista ja hänen ajatuksistaan. Simukka on luonut hahmon joka innoittaa minua aivan järjettömästi silloin tällöin! Ah! Juoni eteni nopeasti, mutta ei turhan nopeasti. Mielenkiinto lukemiseen säilyi koko ajan yllä. Suosittelen ehdottomasti!

Tietoa kirjasta :: Punainen kuin veri

Salla Simukka Julkaistu: helmikuu 20, 2013
Tyyppi: muu fiktio
Tyylit: jännitys, nuoret, mysteeri
Avainsanat: kotimainen

Kansi: Laura Lyytinen. Sidottu.

Olipa kerran tyttö, joka oppi pelkäämään.

Trilleri joka pitää otteessaan kuin hyytävin pakkanen.

Punainen kuin veri aloittaa Lumikki Anderssonista kertovan jännitystrilogian, jonka muut osat ovat Valkea kuin lumi ja Musta kuin eebenpuu.

Pimiöön on ripustettu kuivumaan pestyjä viidensadan euron seteleitä. Ilmassa leijuu vanhan veren haju. Lumikki anderssonin ... (lisää)

The Ghost Network: Aktivoi  (The Ghost Network, #1)Sumussa (Synkät vedet, #2)Kevätuhrit (Kevätuhrit, #1)Ansassa (Kevätuhrit, #2)Korpinportti (Viisi vartijaa, #1)
Sarantha, LordStenhammar
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson