Kirja-arvio: Uskollinen

Kirjoittanut kesyrottafanitus - 3.5

En ole vieläkään varma, missä vika, mutta Uskollinen jätti jotenkin kylmäksi. Hankin tän tietenkin heti käsiini suomennoksen ilmestyttyä, mutta petyin. Oli tääkin toki ihan kiva näyte Rothilta, mutta tykkäsin kahdesta ekasta kirjasta eniten. Tämä ei vain ollut toivomani loppu. Geeneistä puhuttiin ihan liikaa ja kirja oli sen takia todella pitkäveteinen. Ei kirja missään nimessä täysin surkea ollut, jokin vain tökki ja pahasti. Outolintu oli koko sarjan paras kirja. Kapinallinenkin meni, mutta Uskollisesta sai sellaisen vaikutelman, että kirjailija ei olekaan jaksanut kirjoittaa hienoa tarinaa niin hyvin kuin osaisi. Oli tää ihan kiva ja suosittelen joka tapauksessa lukemaan.

Tietoa kirjasta :: Uskollinen

Veronica Roth Julkaistu: tammikuu 15, 2015
Tyylit: scifidystopia, nuoret
Avainsanat: elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Outi Järvinen. Kannen kuva ja suunnittelu: Joel Tipple. Sidottu.

Outolintu-trilogian odotettu päätös!

"Yksi valinta määrittää sinut!"

Trisin maailma on pirstaleina. Osastoihin perustuva yhteiskunta, kaikki mihin hän on aina uskonut, on hajalla. Siksi ei olekaan ihme, että Tris tarttuu mahdollisuuteen lähteä Neljän kanssa tutkimaan mitä salaisuuksia löytyy kaupungin rajojen ulkopuolelta.

Neljän ja Trisin vuoropuhelu kertojana tuo Outolintu-trilogian päätösosaan uuden, voimakkaan ulottuvuuden.

Perillä (Tarkoitettu-trilogia, #3)Viallinen (Viallinen, #1)Hiekkasotilaat (Routasisarukset, #2)Poltettu maa (Maze Runner, #2)Neljä
Wanda, Kuupposen päivä, Nokka10
Uusin jäsen: Hilla Karjalainen