Wayward Pines: Ei pakotietä (Wayward Pines, #1)10

Kirja-arvio: Wayward Pines: Ei pakotietä

Kirjoittanut Tantor90

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Suosittelen tätä kirjaa muillekkin, oli todella hyvä! Alusta loppuun kirja oli hyvä, ensin kuin lukee kirjaa eteenpäin nii miettii että mitä kaheleita tuolla wayward pinesissä asuu, tuntuu että kaikki asukkaat ovat juonessa mukana, kunnes Ethan kohtaa Beverlyn ja siinä kohtaa tuntuu että kaksikko selviytyy helvetillisestä kaupungista pois kunnes tulee ajojahti. Ethan onneksi onnistuu pakenemaan, mutta kohtaa ihme örkkejä "solassa" ja selviytyy kunnes jää taas kiinni, ja silloin selviää mikä paikka oikeastaan Wayward pine oikeastaan on!, muuttaa myös lukiankin käsityksen!. Innolla odotan että ELOKUUSSA ilmestyy toinen osa!

Wayward Pines: Ei pakotietä

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Ilkka Rekiaro. Nidottu.

Tervetuloa Wayward Pinesiin, aitoamerikkalaiseen unelmaan!
Ja agentti Ethan Burken pahimpaan painajaiseen.

Salaisen palvelun agentti Ethan Burke saapuu Wayward Pinesin pikkukaupunkiin etsimään kadonneita kollegojaan ja joutuu rajuun kolariin. Tultuaan tajuihinsa Ethan huomaa, että kaikki hänen tavaransa ovat kadonneet. Kukaan ei tunnu uskovan, kuka hän on. Tilanne mutkistuu entisestään, kun Ethan huomaa, ettei hän saa yhteyttä kaupungin ulkopuoliseen maailmaan. Outo sattumus seuraa toistaan, kunnes Ethan on varma, että jotakin on pahasti vialla. Mitä lähemmäksi totuutta hän pääsee, sitä selvemmäksi käy, ettei idyllinen pikkukaupunki ole ollenkaan sitä miltä näyttää. Mutta ei ole Ethan Burkekaan.