Kun tämän kirjan kirjastosta lainasin en odottanot sen olevan näin jännittävä, vaikka takakannessa lukikin "Ei heikkohermoisille". Siispä kirja oli mukava yllätys. Kirjan kerronta oli sujuvaa ja sitä oli mukava lukea. Hahmot olivat mielenkiintoisia ja juoni loistava. Jonkun toisen mielestä kirjan alku voisi olla liian pitkä, mutta minun mielestäni se sopi tähän kirjaan. Kirjan loppu oli yllättävä ja olen aika varma ettei toista saman kaltaista kirjaa ole olemassa. Tämä kirja kannattaa lukea ehdottomasti!

Tietoa kirjasta :: Darlah: 172 tuntia Kuussa

Johan Harstad Julkaistu: maaliskuu 16, 2012
Tyylit: scifi, kauhu, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Elina Uotila. Kannen suunnittelu: Sakari Tiikkaja. Sidottu, kansipaperi.

”Ei heikkohermoisille.” – Dagsavisen

NASA aikoo palata Kuuhun yli 40 vuoden jälkeen ja järjestää ennennäkemättömän, maailmanlaajuisen arvonnan, jonka voittajat pääsevät mukaan matkaan. Onni suosii kolmea nuorta: norjalaista Miaa, japanilaista Midoria ja ranskalaista Antoinea. Lähtölaskennan koittaessa koko maailma jännittää heidän ... (lisää)

Vapautettu (Yön talo, #8)Lasinen miekka (Hopea, #2)Tähtisumu täyttyyNälkätaiteilijaC. S. Lewis: Elämäkerta
Eija, Freyja, Kuurankukka, LordStenhammar
Uusin jäsen: ArunaK