Kirja-arvio: Puoliksi villi

Kirjoittanut DemonEliah - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Olen lukenut Puoliksi villin nyt sen 3 kertaa, enkä ole vielä ehtinyt kyllästyä. Sally Green kirjoittaa mielestäni upeasti ja onnistui todellakin saamaan minut pitämään Nathanista, Gabrielista ja Marcuksesta. Se tosin ärsyttää, että Nathan naiivisti uskoi Annalisen olevan hyvä. Jos totta puhutaan, mieleni teki läpsäistä poikaa aina, kun hän alkoi puhua Annalisesta Gabrielin kuullen. Siksi olenkin tyytyväinen siihen, että Nathan ja Gab suutelivat.. Joka tapauksessa, en malta odottaa seuraavaa osaa.. Enkä myöskään leffaa!

Tietoa kirjasta :: Puoliksi villi

Sally Green Julkaistu: maaliskuu 24, 2015
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: noidat

Alkuteos ilmestynyt 2015. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

JO 50 KIELELLE KÄÄNNETTY MAAGINEN MENESTYSSARJA

Nathan on kohdannut viimein pahamaineisen isänsä Marcuksen ja saanut häneltä kolme lahjaa, jotka tekevät hänestä täysivaltaisen aikuisen noidan. Pakomatka kuitenkin jatkuu yhä. Nathanin täytyy pelastaa Annalise ja valita puolensa noitien kapinassa, jossa hän taistelee niin vanhojen ystävien kuin vihollistenkin rinnalla. Ennen kaikkea hänen on opittava hallitsemaan uutta kykyään – kummaa, villiä voimaa, joka uhkaa ottaa hänet kokonaan valtaansa.

Noitalapsi (Noitalapsi, #1)Loitsun voima (Koutamäen noita, #2)Kolmas sisar (Royaumen aikakirjat, #1)NoitavaellusNoidan veli (Chrestomancin maailmat, #1)
Pisania, Jossu89
Uusin jäsen: touko kumpulainen