Surunsyöjät (Surunsyöjät #1) - Veera Laitinen9

Kirja-arvio :: Surunsyöjät

Kirjoittanut Sunsetbeach

Koin jonkinlaisen energialatauksen lukiessani kirjaa, sillä päähenkilö oli ainakin omasta mielestäni eloisa. Koko ajan ei tapahtunut, mutta se ei tehnyt kirjasta tylsää. Kuvaileva teksti toi elävyyden ja pystyin kuvittelemaan kaiken silmieni takana, aina paikasta henkilöiden ilmeisiin ja reaktioihin.Odotan kovasti jatkoa, jotta saisin tietää mitä seuraavaksi tulee tapahtumaan. Pidin paljon ja suosittelen lukemaan.

Surunsyöjät

Graafinen suunnittelu Kalle Pyyhtinen. Sidottu.

Kertomus vihan ja rakkauden liitosta, jossa katse voi tappaa.

Hope McKaya rakastuu pienen kotikaupunkinsa uuteen, arvoitukselliseen tulokkaaseen. Samalla Hopen mystinen ja kuoleman sävyttämä menneisyys herää henkiin. Hän saa käsiinsä ikivanhan paperinpalan, joka ei pala tulessakaan, vaan johdattaa päähenkilön tuskallisten salaisuuksien jäljille. Hänen elämänsä muuttuu, sitä alkaa hallita fantasiamaailman lait.

Veera Laitisen esikoisromaani tavoittaa outojen tapahtumien kautta fantasiamaailman, joka avaa tien sekä elämään että kuolemaan. Psykologisesti oivaltava kerronta kuljettaa pitkin Blue Coven katuja, mutta johdattaa samalla mielen salatuille poluille.

Surunsyöjät on samannimisen romaanisarjan ensimmäinen osa. Se on myös ensimmäinen kotimainen paranormaalista romantiikasta kertova teos, jonka keskiössä on yliluonnollisen todellisuuden rakentuminen ja sen tunkeutuminen arkielämään.