Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

APUA! Aivan ihana kirja, mielestäni koko sarjassa paras, arvatkaapas kenen takia? No Sirius Mustan tietysti<3. Lempihahmojani ovat tietysti edelleen Hagrid, Ron ja Harry. Mutta pienenä lisäyksenä sinne tulee Sirius ja Remus Lupin. Mun mielestä Lupin opetti parhaiten suojautumista pimeyden voimilta, siitä ei ole epäilystäkään Lockhartin jälkeen. Hiinokasta pidin myös, aika paljonkin. Inhokkeihini kuuluu tietysti aina vaan se Severus Kalkaros. Mutta ei lempihahmoista sen enenpää. Kun ankeuttajat ilmesty Tylypahkan porteille, olin pienoisessa kauhun pyörremyrskyssä, mutta onneksi selvisin. Tätä kirjaa suosittelen lämpimästi kaikille:)

Tietoa kirjasta :: Harry Potter ja Azkabanin vanki

J. K. Rowling Julkaistu: maaliskuu 6, 2000
Avainsanat: aikamatkustus, bram stoker -palkinto, elokuva, ihmissudet, locus-palkinto, mythopoeic-palkinto

Alkuteos ilmestynyt 1999. Suomentanut Jaana Kapari. Kannen kuvat: Mika Launis. Sidottu.

Bram Stoker -palkinto 1999 (nuortenkirjat), Locus-palkinto 2000 (paras fantasiaromaani), Whitbread-lastenkirjapalkinto 1999, British Book Awards 1999, FCGB-lastenkirjapalkinto 1999, Nestlé Smarties -palkinto (9–11-vuotiaat), British Book Awards 1999, The Bookseller Author of the Year 1998, Whitaker's Platinum Book Award 2001, W. H. Smith Children's Book of the Year Award, Mythopoeic-palkinto ... (lisää)

Artemis Fowl: Viimeinen vartija (Artemis Fowl, #8)Autio kaupunki (Selviytyjät, #1)Ilki ihana (Ilki ihana, #1)Harry Potter ja salaisuuksien kammio (Harry Potter, #2)Poika nimeltä Joulu (Joulu, #1)
KiLLPaTRiCK, Thialfi, Mareena
Uusin jäsen: Jarkko Nevalainen