Kirja-arvio: Uusikuu

Kirjoittanut WindWizard - 3.0

Olen ehdottomasti sitä mieltä että Edwardin olisi pitänyt pysyä poissa kokonaan, vaikka kirjan pointtihan on se että Bella menee hakemaan Edwardia Volterrasta, eihän kirjassa muuten olisi oikeastaan mitään juonta. Jacobin luokittelisin parhaaksi hahmoksi koko sarjassa, ja ihmissudetkin on kivoja. Mielestäni Edward on edelleen ihan hemmetin ylisuojeleva Bellaa kohtaa. Kirja on ehkä hukkasen parempi kuin ensimmäinen, mutta lopetan nyt tähän tämän kirjoittamisen..

Tietoa kirjasta :: Uusikuu

Stephenie Meyer Julkaistu: joulukuu 21, 2007
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: elokuva, ihmissudet, vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2006. Suomentanut Tiina Ohinmaa. Päällyksen suunnittelu: Gail Doobinin ja Sami Saramäki. Päällyksen valokuva: Roger Hagadone. Sidottu. WSOY-pokkari, 2010. Nidottu.

”Tuntui kuin olisin nähnyt hirveää painajaista, sellaista jossa täytyy juosta juoksemasta päästyään, keuhkot pakahtumaisillaan, eikä silti pääse eteenpäin niin lujaa kuin tahtoisi... Tämä ei kuitenkaan ollut unta, ja toisin kuin painajaisissani, en juossut oman henkeni ... (lisää)

Selviytyjät (Intertwined, #2)Epäilys (Houkutus, #3)Aamunkoi (Houkutus, #4)Bree Tannerin lyhyt elämäHoukutus (Houkutus, #1)
rudi92, Fievre, Sj
Uusin jäsen: Ari Maunu