Kirja-arvio: Puoliksi villi

Kirjoittanut Saki - 4.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Tämän kirjan alku oli tosiaan tylsempi kuin ekan osan alku, eikä tapahtumia ollut muutenkaan ruuhkaksi asti, mutta muuten pidin tästä enemmän. Gabriel on vielä kiinnostavampi kuin ekassa osassa ja Annalise tyhmempi. Nathanin kyky oli jännä ja se toi lisää mielenkiintoa kirjaan. Marcusin kuolema oli yllätys ainakin minulle, vaikka olikin sitten loppujenlopuksi hyvä että Nathan sai Marcusin kyvyt. Nyt hän voi ainakin antaa köniin Annaliselle. Ja jos Nathan ei häntä tapa, niin olen aika varma että joku muu tappaa. Toivottavasti kolmas osa ilmestyisi mahdollisimman pian.

Tietoa kirjasta :: Puoliksi villi

Sally Green Julkaistu: maaliskuu 24, 2015
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: noidat

Alkuteos ilmestynyt 2015. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

JO 50 KIELELLE KÄÄNNETTY MAAGINEN MENESTYSSARJA

Nathan on kohdannut viimein pahamaineisen isänsä Marcuksen ja saanut häneltä kolme lahjaa, jotka tekevät hänestä täysivaltaisen aikuisen noidan. Pakomatka kuitenkin jatkuu yhä. Nathanin täytyy pelastaa Annalise ja valita puolensa noitien kapinassa, jossa hän taistelee niin vanhojen ystävien kuin vihollistenkin rinnalla. Ennen kaikkea hänen on opittava hallitsemaan uutta kykyään – kummaa, villiä voimaa, joka uhkaa ottaa hänet kokonaan valtaansa.

Vapaat pikkumiehet (Kiekkomaailma (nuortenkirjat), #2)Noidan veli (Chrestomancin maailmat, #1)Kulkuri, noita ja lohikäärme (Tarinoita Alagaësiasta, #1)Odin kirous (Noitien taistelu, #3)Talventakoja (Kiekkomaailma (nuortenkirjat), #4)
Pisania, Lyyskis
Uusin jäsen: touko kumpulainen