Kirja-arvio: Smaragdinvihreä

Kirjoittanut bambi - 5.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Rakastan, rakastan, rakastan tätä kirjasarjaa! Gwendolyn tuntui ihan oikealta teinitytöltä jonka kanssa voisi ystävystyä. Lempihahmoni koko sarjassa oli ehdottomasti ihana Ranskalainen puvustaja ♥ järkytyin lopussa kun kuulin siitä, että Gwen olikin Lucyn tytär. Kääk. Ja Kideon.. Vaikutti aika samanlaiselta kuin pojat tällaisissa kirjoissa yleensä ovat, komentelevat ja taas seuraavassa hetkessä ovat lempeitä ja ihania jne. Saint-Germainin kreivi oli mielestäni hyvin toteutettu, ja vähän erilainen pahis. Pidin, ja pidän edelleen sarjasta kovin, etenkin kun siihen oli sekoitettu draamaa, romantiikkaa, fantasiaa ja historiaa. Itse olen hirveä muotihörhö, ja vanhanajan vaatteet ovat rakkautta. Siksi pidin erityisesti kohdista, joissa esiintyi tämä ihana puvustaja, tai joissa kuvailtiin mekkoja ja tyyliä.

Tietoa kirjasta :: Smaragdinvihreä

Kerstin Gier Julkaistu: elokuu 8, 2014
Tyylit: fantasia, romantiikka, nuoret
Avainsanat: aikamatkustus, elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Ilona Nykyri. Sidottu.

Aikakaudesta toiseen seikkaillut Gwendolyn on aivan maassa. Oliko Gideonin rakkaudentunnustus lainkaan todellinen?

Särkynyttä sydäntä ei ole kuitenkaan aikaa jäädä parantelemaan, sillä sukunsa aikamatkaajageeniä kantavalla Gwenillä on pian aivan uusia huolia. Hänen pitäisi toteuttaa tehtävänsä aikamatkaajana, kun vain tietäisi mikä se on… Saint-Germainin kreivin menneisyydessä ... (lisää)

Gregin kirous (Eeppisten epäonnistumisten sarja, #2)Tulen perillinen (Throne of Glass, #3)Uhanalainen (Susiraja, #2)Demoninoita (Korppikartanon salat, #2)Keplo Leutokalma (Keplo Leutokalma, #1)
Tiia
Uusin jäsen: Tiia