Kirja-arvio: Smaragdinvihreä

Kirjoittanut Kastehelmi - 5.0

Pidin ehdottomasti kirjasta aivan yhtä paljo, kuin edellisistäkin osista. En tahtoisi ollenkaan palauttaa lainaamansa kirjaa kirjastoon vaan tahtoisin hypätä itse Gwendolynin ja Gideonin maailmaan, päästä aikamatkoille ja seurata kaikkia tapahtumia niiden keskipisteessä. On todella harmi, että sarja jäi trilogiaksi, mutta se oli paras trilogia, minkä olen lukenut. Siitä kiitos Kerstin Gierille. Suosittelen kaikille, jotka pitivät sarjan aiemmissakin osista.

Tietoa kirjasta :: Smaragdinvihreä

Kerstin Gier Julkaistu: elokuu 8, 2014
Tyylit: fantasia, romantiikka, nuoret
Avainsanat: aikamatkustus, elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Ilona Nykyri. Sidottu.

Aikakaudesta toiseen seikkaillut Gwendolyn on aivan maassa. Oliko Gideonin rakkaudentunnustus lainkaan todellinen?

Särkynyttä sydäntä ei ole kuitenkaan aikaa jäädä parantelemaan, sillä sukunsa aikamatkaajageeniä kantavalla Gwenillä on pian aivan uusia huolia. Hänen pitäisi toteuttaa tehtävänsä aikamatkaajana, kun vain tietäisi mikä se on… Saint-Germainin kreivin menneisyydessä ... (lisää)

Lasikaupunki (Varjojen kaupungit, #3)Ilgan ryöstöKutsumattomat kummitukset ja muita tarinoitaVampyyrin oppipoika (Darren Shanin tarina (sarjakuva), #2)Tuhatkuolevan kirous
Uusin jäsen: touko kumpulainen