Kirja-arvio: Titaanien kirous

Kirjoittanut Ida - 4.0

Juu. Taas kirja josta pidin. Surullisinta oli se ettei Annabethiä ollut Percyn rinnalla. Tämä sarja on lähellä sydäntäni ja olen lukenut sarjan ainakin 5 kertaa. Titaanien kirous ei ole lempparini tässä sarjassa mutta tottakai minä pidän siitä. Rick osaa kirjoittaa niin hauskasti kirjoja, että nauran aina pienille vitseille. Thalia oli aluksi ärsyttävä, mutta muuttui kivemmaksi. Zoe oli kiva lisäys ja rakastuin heti Metsästäjiin ja Artemiin. Jumalat ja nykymaailma on taas mukavasti sujautettu tähän kirjaan. Loppu jäi ärsyttämään kyllä vähän

Tietoa kirjasta :: Titaanien kirous

Rick Riordan Julkaistu: heinäkuu 11, 2009
Tyylit: fantasia, nuoret, seikkailu
Avainsanat: antiikin mytologia

Alkuteos ilmestynyt 2007. Suomentanut Ilkka Rekiaro. Sidottu.

Megaluokan seikkailusarjan kolmannessa osassa merenjumala Poseidonin poika saa tehtäväkseen ratkaista karmean ennustuksen

Newyorkilainen koulupoika Percy Jackson saa ystävältään Groverilta hätäpuhelun. Antiikin kammottavin hirviö on herännyt, eikä Grover ole ainoa, joka on vaarassa. Hirviön huhutaan pystyvän tuhoamaan jopa Olympos-vuoren, jumalten asuinsijan.

Ainoastaan ... (lisää)

Haadeksen talo (Olympoksen sankarit, #4)Labyrinttitaistelu (Percy Jackson, #4)Jumalten sota (Percy Jackson, #5)Tyrannin hauta (Apollon, #4)Eksynyt sankari (Olympoksen sankarit, #1)
Uusin jäsen: Ruska