Kirja-arvio: Uskollinen

Kirjoittanut Ida - 4.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Olen 100% varma että olen kirjoittanut kirja arvion tästä kirjasta mutta näköjään en. Uskollinen ei ollut niin huippukirja kun odotin, mutta oli lukemisen arvoinen todellakin. Tris on taas omapäinen järkevä Tris ja Tobias taas niin ihana ja kaikki osaava Tobias. Uskollinen oli sekavempi kun edelliset osat ja geenit sai minut hämilleni ja se että Tobias ei olekkaan Divergentti. Trisin äiti tuntui ihan eri-ihmiseltä, jonka minä kuvittelin alussa. Carasta opin tykkäämään enemmän ja Christiinasta (en hirveesti hänestä pitänyt). Loppu oli musertava, koska aika moni kuoli ja miten Tobias pärjää ilman omaa Trisiä? En uskalla lukea Four-kirjaa (en tiedä miksi XD) Ei voittanut edeltäjäänsä eikä huipentunut niin kuin odotin, mutta yleensä vikalta osalta aina odotetaan liikaa. Ehdottomasti yksi suosikeistani, vaikka kummoinen se ei ollut verrattuna joihinkin kirjoihin. Rakastan kuitenkin sarjaa ja on Top 3 listallani.

Tietoa kirjasta :: Uskollinen

Veronica Roth Julkaistu: tammikuu 15, 2015
Tyylit: scifidystopia, nuoret
Avainsanat: elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Outi Järvinen. Kannen kuva ja suunnittelu: Joel Tipple. Sidottu.

Outolintu-trilogian odotettu päätös!

"Yksi valinta määrittää sinut!"

Trisin maailma on pirstaleina. Osastoihin perustuva yhteiskunta, kaikki mihin hän on aina uskonut, on hajalla. Siksi ei olekaan ihme, että Tris tarttuu mahdollisuuteen lähteä Neljän kanssa tutkimaan mitä salaisuuksia löytyy kaupungin rajojen ulkopuolelta.

Neljän ja Trisin vuoropuhelu kertojana tuo Outolintu-trilogian päätösosaan uuden, voimakkaan ulottuvuuden.

Tarkoitettu (Tarkoitettu-trilogia, #1)Poltettu maa (Maze Runner, #2)Pandemonium: Rakkaus on kapinaa (Delirium-trilogia, #2)Nälkäpeli 1–3Ainoa (Valinta-sarja, #3)
LordStenhammar
Uusin jäsen: Aada