Kirja-arvio: Hiljaisuus

Kirjoittanut Mystinen tyttö - 4.5

Ennen kuin kerron jotain kirjasta minun on taputettava kirjailijalle siitä, että hän osaa aloittaa kirjan oikealla tavalla: kiinnostavasti (en voinut päästää kirjaa käsistäni), jättämättä turhia rakoja kirjan alkuun/jatkamalla samasta kohtaa mihin jäätiin(tuntuu kuin koko sarja tähän mennessä olisi ollut samaa kirjaa), olemalla heti oma itsensä (jotkut kirjailijat pelleilevät jotain kirjojen alussa). Tässä kirjassa kaikki äsken mainitut toteutuivat, mutta voin myös todeta, että kirjan alku oli jopa koukuttavampi kuin loppu. Tai no, tietysti vietin viimeiset luvut nenä kirjassa kiinni, mutta tarkoitan siis, että puolen välin jälkeen lukeminen olikin satunnaista, eikä sitä tapahtunut joka päiväisesti. (Voihan se toki johtua kiireistä) Pidin ehdottomasti siitä, että tässä osassa Nora ei ollut niin omistushaluinen vaan enemminkin avoin. Hän oli selvästi hiukan aikuistunut. Joka tapauksessa kirja oli aivan mahtava! Suosittelen, mutta luethan ensin edelliset osat!

Tietoa kirjasta :: Hiljaisuus

Becca Fitzpatrick Julkaistu: kesäkuu 1, 2012
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: enkelit

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Pirjo Ruti. Sidottu.

”Musta yö, musta sumu. Musta ruoho, mustat hautakivet. Kimalteleva musta joki. Musta silmäpari, joka katseli minua. Minun oli löydettävä ne silmät. Niistä löytyivät vastaukset.”

Sekava Nora herää keskellä yötä Coldwaterin hautausmaalla, eikä tiedä kuinka on joutunut sinne. Pian käy ilmi, että hän on ollut kateissa yli kolme kuukautta ilman ainuttakaan muistikuvaa tuosta ajasta. Missä ... (lisää)

Langennut enkeli (Langennut enkeli, #1)Lohikäärmeet (Talon-saaga, #1)Epäilys (Houkutus, #3)Ruska (Kuura-trilogia, #3)Jäljitetty (Susiraja, #3)
Isabel West Allen
Uusin jäsen: Topi Kopakkala