Kirja-arvio: Liekki

Kirjoittanut Ida - 4.0

Voi että että pidin tästä kirjasta! Jacinda oli mun mielestä tosi kiinnostava ja Will omgg huh. Odotkuksia ei ollut mutta takakannen tai "tiedon"( mitä nyt sain ennenkn aloin lukea) perusteella olin ettinyt kirjaa hulluna ja löysin sen kirjastoauton perimmäisestä nurkasta. Luin sen tosi nopeasti ja tää oli jotenkin tosi koskettava ja ärsyttää kaikki maailman kusipäät tässä. Tamra oli MAAILMAN ÄRSYTTÄVIN VARSINKIN KUN SE EI TIENNYT MITÄÄN vaikka kyllä säälin sitäkin. Tykkäsin todella, koska romanssit uppoo aina minuun. Loppu oli ehkä vääähän ennalta-arvattava mut lukemisen arvonen. Ärsyttävä loppu kyllä. Miten luen seuraavan jos en tiiä iten Wilillä menee?

Tietoa kirjasta :: Liekki

Sophie Jordan Julkaistu: elokuu 15, 2011
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: lohikäärmeet

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Lotta Heikkeri. Sidottu.

Yhtäkkiä pakoajatukseni tyssäävät. Kaivattu värinä alkaa rintakehästäni, leviää sisuksiini. Ihoni herää eloon. Pääni kääntyy, katseeni pyyhkii luokkaa, pysähtyy Williin.

Kaikki hänessä on kirkkaampaa kuin muistin.

Yhtäkkiä päivät joina en nähnyt häntä tuntuvat ikuisuudelta. Olen odottanut liian kauan sitä, että keuhkoissani alkaisi ... (lisää)

Lumoava kaaos (Loihtijakronikka, #3)Ruska (Kuura-trilogia, #3)Bree Tannerin lyhyt elämäKapinalliset (Talon-saaga, #2)Sotilaat (Talon-saaga, #3)
Astorethein
Uusin jäsen: Inex