Kirja-arvio: Puoliksi villi

Kirjoittanut Ida - 4.5

Tämä nousi ihan kirjojen kärkeen. Se ei junnannut niinkuin ekassa osassa vähän. Se sujui sulavasti ja kivasti. En saa Nathanista tarpeekseni ja hänen havaintonsa ja impulssiivisuus ja kaikki tekee hänestä liian kiinnostavan. Pidin myös että Marcus tuli hyvin esiin. Uuden tyypit olivat todella mukavaa lisää. Annalise on aina ollut liian kiltti ja ärsyttävä minun makuuni ja olin iloinen siitä että Nathan oli "vihainen" hänelle lopussa. Minä en ikinä tykännyt tuosta parista vaan shippaan täysillä Nabrielia koska Gabriel nyt tuntuu aidommalta ja paremmalta. Kirja saa ajattelemaan yhtä sun toista ja ei todellakaan ole tylsä. Pidin tarinasta todella paljon. Paljon parempi kuin eka osa ja se oli tosi hyvä. Eniten minua viehättää tämä synkkyys ja kaikki miten voimakkaasti tunteet ja kaikki mahdolliset jutut tulee esiin. Kirjailija ei kaunistele hirveästi asioita. Loppu oli aika yllättävä ja surullinen ja teki mieli heittää kirja seinää ja paiskaa yksi narttu seinään ja hakata se tohjoksi vaikka tavallaan ymmärrän häntä. Käy sääliksi Nathania. Seuraavaa kirjaa odotellessa ja Nathanin kykyjä. Pidän tästä sarjasta enemmän kun odotin eli aivan liikaa.

Tietoa kirjasta :: Puoliksi villi

Sally Green Julkaistu: maaliskuu 24, 2015
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: noidat

Alkuteos ilmestynyt 2015. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

JO 50 KIELELLE KÄÄNNETTY MAAGINEN MENESTYSSARJA

Nathan on kohdannut viimein pahamaineisen isänsä Marcuksen ja saanut häneltä kolme lahjaa, jotka tekevät hänestä täysivaltaisen aikuisen noidan. Pakomatka kuitenkin jatkuu yhä. Nathanin täytyy pelastaa Annalise ja valita puolensa noitien kapinassa, jossa hän taistelee niin vanhojen ystävien kuin vihollistenkin rinnalla. Ennen kaikkea hänen on opittava hallitsemaan uutta kykyään – kummaa, villiä voimaa, joka uhkaa ottaa hänet kokonaan valtaansa.

Valpuri Vaahteran maaginen korvaVapaat pikkumiehet (Kiekkomaailma (nuortenkirjat), #2)Noitalapsi (Noitalapsi, #1)Tuhatkuolevan kirousTulen perillinen (Throne of Glass, #3)
Tiia
Uusin jäsen: Tiia