Kirja-arvio: Haukansilmä

Kirjoittanut Mystinen tyttö - 4.5

Haukansilmä ylitti odotukseni täydellisesti! Siitä kun luin edelliset osat on kulunut jo hetki, joten aluksi oli vaikeaa päästä mukaan tämän aikakauden elämään. Kuitenkin kun minulla oli aikaa lukea ajattelin, että lukisin nyt, vaikka vaikealta tuntuu. Laitoin myös tunnin ajaksi musiikkia soimaan taustalle. Kun minulle tuli tekstiviesti tajusin, että musiikki oli loppunut jo aikoja sitten. Teksti oli todella helposti luettavaa mikä oli ihanaa! Nyt ymmärrän kuinka vaikeasti luettavia ovat ne kirjat mitä luin hetki sitten. Teksti vain kulki sormieni lävitse ja sitten kirja olikin jo loppunut! Uusi henkilö Kaiku oli aivan ihana! Tykkäsin seurailla sen seikkailua Pirran, Hylaksen ja Täystuhon kanssa. Olin myös positiivisesti yllättynyt kun Täystuho ei jäänyt pois tästä osasta kirjaa. Oli hienoa, että hahmot olivat kehittyneet ja heistä oli tullut vanhempia. Odotan innolla seuraavaa osaa. Suosittelen!

Tietoa kirjasta :: Haukansilmä

Michelle Paver Julkaistu: elokuu 26, 2015
Tyylit: fantasiahistoriallinen fantasia, nuoret, seikkailu

Alkuteos ilmestynyt 2014. Suomentanut Marja Helanen. Sidottu.

Pronssikauden Kreikkaan sijoittuvan historiallisen seikkailusarjan jännittävä kolmas osa!

On kulunut 7 kuukautta Thalakrean tuhoisasta tulivuorenpurkauksesta, ja Hylas saapuu talvisen Keftiun rannikolle etsimään ystäväänsä Pirraa ja leijonanpentu Täystuhoa. Vaurasta saarivaltakuntaa on kohdannut tuho: niin tsunami kuin ruttoepidemiakin ovat pyyhkineet sen yli. Kuinka Hylasin ystävien on ... (lisää)

Liekehtivä leijona (Pronssisoturit, #2)Delfiinin saari (Pronssisoturit, #1)Varjojen valtias (Muinainen pimeys, #6)Veriveljen vala (Muinainen pimeys, #5)Lumottu lehmus (Tuomas Karhumieli ja Anni Unennäkijä - trilogia, #3)
Eija
Uusin jäsen: Antero Stenhammar