Viettelys - Maggie Stiefvater8

Kirja-arvio :: Viettelys

Kirjoittanut inari

Kirja täytti odotukseni ja anuttisin kirjasta suunnattomasti. Kun ensikertaa näin kirjan kirjaston hyllyillä, en uskonut näkemääni: Colen ja Isabelin oma tarina? No olin tietenkin hirmu iloinen ja lainasin kirjan välittömäst. Suosittelen kaikille väristys-sarjasta pitäneille! i

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Viettelys

Alkuteos ilmestynyt 2014. Suomentanut Marja Helanen. Sidottu.

Maggie Stiefvaterin Väristys-sarjan itsenäinen jatko-osa!

Jokainen uskoo tuntevansa Colen tarinan. Rocktähti. Narkkari. Alamäki. Katoaminen. Mutta vain muutama ihminen tietää Colen synkimmän salaisuuden, hänen kykynsä muuttua sudeksi.

Yksi näistä ihmisistä on Isabel. Hetken aikaa Isabel ja Cole rakastivat toisiaan, mutta siitä tuntuu kuluneen kokonainen ihmiselämä. Nyt Cole on taas valokeilassa. Vaaravyöhykkeellä. Isabelin elämässä. Mutta voiko tämän syntisen pelastaa?

Vuonna 2010 Väristys-kirjan Sam ja Grace veivät lukijoiden sydämet. Sudeksi muuttuvan pojan ja päällepäin tavallisen tytön rakkaustarina sai vierelleen kaipuuta ja rock n\' rollia tihkuvan tragedian, kun Häivähdys- ja Ikuisuus-kirjoissa äänen saivat kovapintainen kaunotar Isabel ja ihmissudeksi muuttunut rock-kukko Cole ja he miltei varastivat show\'n runollisilta rakastavaisilta.

Viettelys on Isabelin ja Colen tarina.