Aamunkoi (Houkutus #4) - Stephenie Meyer8

Kirja-arvio :: Aamunkoi

Kirjoittanut inari

756:ssä sivussa on paljon asiaa. Siihen mahtui monia tunteita: ärtymystä, iloa ja tusina muita. Kirja oli pysäyttävä ja jätti lukijan, minut ainakin, sanattomaksi, vaikken mikään twilightin suurin fani olekkaan. Ihan jees päätös ;D

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Aamunkoi

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentanut Pirkko Biström. Sidottu.

”Älä pelkää”, kuiskasin. ”Me kuulumme yhteen.” Äkkiä minut valtasi tunne, että sanani olivat totisinta totta. Tämä hetki oli niin virheettömän oikeanlainen, ettei vähintäkään epäilyksen sijaa jäänyt. Hänen kätensä kietoutuivat ympärilleni, puristivat minut häntä vasten... Tuntui, kuin jokaista hermoani kihelmöisi. ”Ikuisesti”, hän myönsi.

Suunnaton intohimo Edwardia kohtaan ja syvä yhteys Jacobiin ovat repineet kahtia Bellaa, joka on nyt elämänsä äärimmäisessä käännekohdassa. Hänen edessä oleva valintansa joko liittyä kuolemattomien viettelevään perheeseen tai jatkaa ihmiseloa määrää kahden heimon kohtalon.

Kun Bella on tehnyt valintansa, alkaa ennennäkemätön tapahtumien vyöry, joka johtaa käsittämättömiin seurauksiin. Juuri kun Bellan elämän langat ovat kutoutumassa yhteen kuin kaunein silkki, ne uhkaavatkin tuhoutua yhdessä hetkessä ikuisiksi ajoiksi.

Hämmästyttävä, odotettu Aamunkoi on Houkutus-sarjan huikea päätösosa.