Kirja-arvio: Tulimieli

Kirjoittanut Mystinen tyttö - 3.5

Minulla oli suuria odotuksia tätä kirjaa kotaan ja ne eivät täyttyneet. Odotin mukaansatempaavaa, nopealukuista ja jännittävää kirjaa. Lukeminen oli hyvin vaikeaa, eikä edennyt yhtään. Tuntui kuin puolet sivuista olisi ollut ilmaa. Jotain hyvää tässä kuitenkin oli. Yllätykset. Yllätyin hyvin useasti käänteistä. Hahmot. Kerrankin päähenkilö joka ei ole se täydellinen henkilö, joka on korkeimmassa asemassa. Juoni. Se oli todella mielenkiintoinen. Luen varmaan seuraavan osan jos inspiraationa riittää siihen. Sen näkee sitten.

Tietoa kirjasta :: Tulimieli

Gillian Philip Julkaistu: maaliskuu 2014
Tyylit: fantasia, historia, nuoret
Avainsanat: keijut

Alkuteos ilmestynyt 2010. Suomentanut Jussi Hirvi. Kannen kuva: Lawrence Mann. Sidottu.

Seth MacGregor on sithe-klaanin päällikön puolivilli äpäräpoika, jonka vasta hänen velipuolensa Conal saa kesytettyä. Yhdessä veljekset joutuvat kohtaamaan sithe-maailmaa repivät ristiriidat. Ennen pitkää Kate NicNiven, vallanhimoinen kuningatar, pakottaa veljekset sithe-maailmaa suojelevan hunnun tuolle puolen – 1600-luvun lopun Skotlantiin, missä noitavainot riehuvat ... (lisää)

VelhojuuriRiimukivetTaikuri ja taskuvaras (Taikuri ja taskuvaras -trilogia, #1)Huijarin oppipoika (Taikuri ja taskuvaras -trilogia, #2)Memmoin arvat
Kitsusi
Uusin jäsen: Anders Vacklin