Kirja-arvio: Noaidin tytär

Kirjoittanut Marski - 2.0

Tää oli kyllä huono. Tavallisesti luen näin ohuen kirjan muutamasta päivästä viikkoon riippuen, paljonko mulla on aikaa. Mutta tässä meni vähän yli vuosi. Idea oli mielenkiintoinen, jopa hyvä. Toteutus oli sen sijaan heikko. Henkilöt olivat lapsellisia, rasittavia ja tylsiä. Toteutus oli ennalta-arvattava. Varsinaissuomalainen kielipääni ei tajunnut puoliakaan murre sanoista joita oli käytetty. Muutenkin välillä tuli fiilis, että häh. Kaiken kaikkiaan melko kehno mytologia kyhäelmä.

Tietoa kirjasta :: Noaidin tytär

Essi Tammimaa Julkaistu: elokuu 5, 2013
Avainsanat: kotimainen

Sidottu.

”Äkkiä huomaan liikkuvia varjoja metsässä. Ne lähestyvät molemmilta puolilta. Sydämeni alkaa hakata. Näkyjeni laukkaavat sudet. Nyt ne vaanivat minua.”

Aura on oikeastaan ihan tavallinen 16-vuotias tyttö, yhtä asiaa lukuun ottamatta. Hän on alkanut nähdä näkyjä. Pahaenteiset näyt susista ja soturitartytöstä ajavat hänet kirjoittamaan ... (lisää)

Surunhauras, lasinteräväVaarallinen polku (Soturikissat, #5)Kolmas sisar (Royaumen aikakirjat, #1)Velho (Kuolemattoman Nicholas Flamelin salaisuudet, #3)Sirppipyörre (Takeshitan kintereillä, #2)
Uusin jäsen: Ruska