Taivaan avain (Endgame–trilogia #2) - James Frey, Nils Johnson-Shelton10

Kirja-arvio :: Taivaan avain

Kirjoittanut Argentum

Taivaan avain oli loistava jatke Loppupeli-sarjalle! Juoni on mukaansatempaava, niin kuin kirjalta odotinkin! Kirjassa oli käännekohtia ja yllätyksiä. Kilpajuoksu taivaan avaimen luo oli kovaa ja suunnitelmat siihen käsiksi käymiseen, olivat joksiinkin monimutkaiset. Kun loppuratkaisun hetki oli käsillä jännityksen määrä oli huipussaan. Olin toddella tyytyväinen ratkaisuun! Hahmot, ovat pitäneet omat luonteensa, joka on hyvä asia, heihin pystyi samaistumaan ongelmitta. Kirjan lopputtua jäin koukkuun, haluten lukea lisää. Innoissani odottelen kolmannen, sekä viimeisen loppuhupennuksen julkaisua! Suosittelen lukemaan, jos pidit Loppelin ensimmäisestä osasta, sekä scifistä muutenkin ^^

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Taivaan avain

Alkuteos ilmestynyt 2015. Suomentanut Ulla Selkälä. Sidottu.

Loppupelin toinen kierros: panokset kovenevat

Suuren luokan fantasiakamppailu maailman herruudesta saa jatkoa – kirjan vihjeisiin perustuvan arvoituspelin palkintona miljoonan dollarin arvosta kultaa!

Ulkoavaruudesta saapuneiden mahtavien olentojen julistama kilpa maapallon kohtalosta on siirtynyt seuraavaan vaiheeseen. Kun ensimmäinen kierros päättyi Maan avaimen löytymiseen, osa 12 ikivanhan sukukunnan pelaajasta oli jo karsiintunut kisasta.

Nyt Sarahin, Jagon ja muiden selviytyjien on ryhdyttävä taisteluun siitä, kuka saa haltuunsa Taivaan avaimen, jonka löytäjä voittaa Loppupelin toisen kierroksen. Kaikki keinot ovat sallittuja – edessä on intohimoinen kilpajuoksu Maan kolkasta kolkkaan...