Kirja-arvio: Tähtien henget

Kirjoittanut Yllatuus - 5.0

Paras. Kirjasarja sai parhaan mahdollisen lopun. Se oli koskettava, upea, mahtava ja hämmästyttävä. Yksi parhaista erin hunterin kirjoista ja ylivoimaisesti tämän sarjan paras. Toisaalta toivoisin sarjan loppuvan tähän, (että ei tulisi uutta sarjaa niin kuin esim. soturikissoista) koska sarja sai todellakin arvoisensa lopun, mutta toisaalta haluisin kuulla lisää. Etsijät ei ollut yksi lempi sarjoistani, mutta tämä lopetus oli kieltämättä huikea. Juoni mahtava, hahmoista saatu jälleen kiinnostavia ja loppu erinomainen lisäksi tykkäsin kirjassa oikeassa kohdassa tehdyistä ''kertojan'' vaihdoksista.(joka kappaleesssa eri kertoja)

Tietoa kirjasta :: Tähtien henget

Erin Hunter Julkaistu: joulukuu 7, 2015
Tyylit: fantasiaeläinfantasia, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Mika Renvall. Sidottu.

Maata näkyvissä!

Karhunpennut Toklo, Lusa, Kallik ja Ujurak ovat päätyneet taas yhteen jatkamaan matkaansa petollisen ikijään halki. He ovat varmoja siitä, että määränpää ei ole enää kaukana.

Matkalaiset saapuvat viimein jään keskellä olevalle saarelle mutta löytävät sieltä karhuheimon, jota vaivaa kummallinen sairaus. Kun karhuille selviää, mitä lattanaamat ovat ... (lisää)

Etäiset kaiut (Soturikissat: Tähtien enne, #2)Taivaan tuli (Etsijät, #5)Aamunkoi (Soturikissat: Uusi profetia, #3)Auringon polku (Soturikissat: Klaanien synty, #1)Pimeyden hetki (Soturikissat, #6)
Uusin jäsen: Marko Kinnunen