Kuinka Prinsessa Ruususta rangaistaan (Prinsessa Ruusunen #2) - Anne Rice6

Kirja-arvio :: Kuinka Prinsessa Ruususta rangaistaan

Kirjoittanut Emelie

Ruusustrilogia jatkuu. Tarina alkaa heti siitä mihin se ensimmäisessä osassa jäi ja käsittelee Ruususen aikaa kaupungissa. Lopussa taas saadaan aikaiseksi lenkki seuraavaan kirjaan. Juonihan on nyt taas ohuttakin ohuempi, mutta sen pienuus on sitten korvattu yksityiskohtaisilla kuvailuilla erilaisista seksuaalisista tapahtumista, niin kuin kirjan henkeen kuuluukin. Jos ensimmäinen osa oli minusta tylsä, tässä oli sitten jo enemmän potentiaalia. Hahmot tuntuivat elävämmiltä ja tarina itsessään järkevämmältä, jos se nyt on mahdollista. Tarina oli hyvin epätasalaatuinen ja välillä olin antamassa yhden tähden, välillä melkein viisi. Päädyin lopulta keskimääräiseen kolmeen tähteen, koska tarinan idea ei ollut mitään uutta ensimmäiseen kirjaan verrattuna, mutta paikoitellen tässä tarinassa oli jopa järkeä. Suosittelen kyllä vain niille, jotka ovat kiinnostuneet BDSM-genrestä ja niille, jotka edes jollain asteella pitivät sarjan ensimmäisestä osasta.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Kuinka Prinsessa Ruususta rangaistaan

Alkuteos ilmestynyt 1984 salanimellä A. N. Roquelaure. Suomentanut Timo Utterström. Nidottu.

New York Timesin bestsellerlistan valloittanut eroottinen versio tutusta sadusta!

Kuinka Prinsessa Ruususta rangaistaan jatkaa vaihtoehtoista Prinsessa Ruususen tarinaa mukailevaa trilogiaa. Ruusunen häädetään prinssinsä luota, ja hänelle langetetaan ”rangaistus”: Ruusunen päätyy häkellyttävän komean sotilaan käsittelyyn tutustumaan rakkauden, alistumisen ja hellyyden syövereihin…

Ruusus-satua päivittävä trilogia tuo vanhaan satuun tihkuvaa himoa ja eroottista kaipuuta. Erotiikkaa lähestytään naisen nautinnon kautta, eikä häpeämättömän sadomasokistinen kuvaus sorru liikaan väkivaltaisuuteen, vaan pitäytyy ihastuttavassa viehkeydessä.