Kirja-arvio: Rautakoe

Kirjoittanut Breza - 4.5

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Pidin todella paljon tästä kirjasta! Jäin heti koukkuun kun aloitin tätä lukemaan. Luinkin tän kirjan päivässä, kun en malttanu lopettaa :D Loppu jäi vähän mietityttämään.. Ensimmäinen ajatus oli että tulisko joskus toista osaa, koska jäi vähän sillä tavalla kielen päälle. Sit jäi muutama kysymys mieleen: Oliko totta se, että Constantine oli siirtäny sielunsa vauvaan kylmässä sodassa? Mikä suhde Callin isällä oli Constantineen tai/ja Verityyn? Sit ois viel yks mutta en saa muodostettua sitä.. Mut muuten oli todella hyvä kirja ja lukisin kyllä uudestaan :)

Tietoa kirjasta :: Rautakoe

Holly Black, Cassandra Clare Julkaistu: kesäkuu 29, 2015

Alkuteos ilmestynyt 2014. Suomentanut Inka Parpola. Sidottu.

Monet lapset ovat haaveilleet taikageenistä, kyvystä joka avaisi heille Magisteriumin ovet. Mutta ei Callum Hunt.

Koko Callumin lapsuuden ajan hänen isänsä on kehottanut poikaansa pysyttelemään erossa taikuudesta. Niinpä Magisteriumin pääsykokeeseen osallistuessaan hänen on töpättävä.

Rautakoe on vain alku, todellinen testi on vasta edessä.

Myyttihovi (Myyttihovi, #1)Puoliksi paha (Half Bad -trilogia, #1)Surunhauras, lasinteräväHiljaisuus (Langennut enkeli, #3)Langenneiden enkelten kaupunki (Varjojen kaupungit, #4)
Rinja
Uusin jäsen: Taina Rytkönen