Lupaus (Unien kirjat #1) - Kerstin Gier10

Kirja-arvio :: Lupaus

Kirjoittanut claryfray

Aivan pakko sanoa, että tämä oli parempi kuin olin odottanut. Gierin kirjoitustyyli on niin vaivatonta ja huumorilla höystettyä, että kirjaa on mahdotonta laskea käsistä pois. Tiesin ennen ostamistakin jo että kirja on hyvä. Henkilöhahmoista pääsee helposti perille mutta silti heistä paljastuu yllättäviäkin ajatuksia kirjan edetessä. Secrecystä tulee mieleen Gossip Girl.

Lupaus

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Heli Naski. Sidottu.

Viisitoistavuotias Liv Silber muuttaa äitinsä uuden miehen vuoksi Lontooseen ja aloittaa uudessa koulussa. Pian hän alkaa nähdä oudon todentuntuisia unia, joissa hän kulkee salaperäisistä ovista ja puhuu kivipatsaan kanssa. Liv näkee unessa uuden velipuolensa Graysonin ja tämän koulukavereiden puuhailevan outoja hautausmaalla, mutta mikä kummallisinta, pian pojat puhuvat tosielämässä asioista, jotka ovat tapahtuneet vain Livin unessa...

Livin on pakko selvittää, mitä oikein on meneillään. Pian hänet vihitään salaisuuteen, jonka kanssa yhdellä jos toisella hänen uuden koulunsa oppilaalla on jotain tekemistä.

Rakkaus ei katso aikaa -sarjasta tunnetun Kerstin Gierin uusi nuortentrilogia on jännittävä ja romanttinen seikkailu unimaailmassa ja unen ja valveen rajamailla.