Alkuun en meinannut päästä mitenkään vauhtiin tämän kirjan kanssa. Teksti tuntui jotenkin tönköltä ja tuntui, ettei asia edennyt mihinkään. Pyörittelin silmiäni useamminkin tätä lukiessa koska jotkut jutut vaan jotenkin menivät "yli hilseeni". Jossain vaiheessa huomasin eteneväni sivuja eteenpäin kuin kunnon lukutoukka konsanaan eli kirja mielestäni paranee edetessään. Tegan on kaikessa mahtipontisuudessaan sekä tajuttoman ärsyttävä hahmo ja samalla aivan loistava. Täysin erilainen mihin itse olen kirjoja lukiessa tottunut. Huomasin pari kertaa nauravani ääneen hänen töykeille heitoilleen. Dante oli loistava kun taas hänen isänsä kamalin ihminen mitä maa päällään kantaa. Tarinan edetessä minua alkoi enemmän vain kiinnostaa se miten tarina mahtaa jatkua koska se loppui jännittävästi ja ehkä myös melko surumielisissä tunnelmissa. Hyvää aivot narikkaan viihdettä vaikkei nyt varmasti kaikkein mahtavimpien kirjojen joukkoon lukeudu. Uskon lukevani jatko-osan jos sellainen joskus tulee!

Tietoa kirjasta :: Evanescent – Katoavainen

Sarianna Suorsa Julkaistu: kesäkuu 2015
Tyylit: scifi, fantasia
Avainsanat: kotimainen, tieteisfantasia

Sidottu, kansipaperi.

Rising Moon -kirjasarjan ensimmäinen osa avaa vauhdilla lukijalleen näkymän uuteen maailmaan, joka tarraa lukijan mukaansa. Fantasia/scifi-aiheinen kirja kertoo neljään valtioon jakautuneesta maailmasta, jossa elämää varjostaa alituinen sodanuhka.

Lunar-eclipse on valtio, jossa kehittyneen geenimanipulaation avulla on onnistuttu istuttamaan syntymättömiin lapsiin erikoiskykyjä, joita halutaan ... (lisää)

Kiduttajan varjo (Uuden auringon kirja, #1)Pimeä sydän (Mystic City, #2)Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)Sovinnontekijän kynsi (Uuden auringon kirja, #2)Autarkin linnoitus (Uuden auringon kirja, #4)
Uusin jäsen: Jimi Vuori