Vaihdokas (The Body Jumper #1) - Elena Mady4

Kirja-arvio :: Vaihdokas

Kirjoittanut Tsururun

ihan rehellisesti, tässä kirjassa viljellään aivan liikaa englanninkielisiä sanoja ollakseen suomenkielinen alkuperäisteos. oksymoroni? pateettinen? englannin lauserakenteita joille ei suomessa ole suoraa käännöstä? nämä asiat pilasivat lukukokemuksen minulle. luulisi, että kirjan on kirjoittanut vaihto-oppilas eikä aikuinen kirjailija. juoni oli kyllä hyvä. sääli.

Vaihdokas

Kansi: Laura Lyytinen ja Riikka Turkulainen. Nidottu.

Rakkaustrilleri kuoleman ja elämän rajamailta

Onko elämä elämisen arvoista, jos kukaan ei näe sinua, et edes sinä itse?

The Body Jumper -sarjan avaus Vaihdokas on tarina ulkokuoren alle haudatusta salaisuudesta. Päähenkilö on nuoren naisen mieli, aave elämästä joka päättyi liian varhain. Hän on vihainen ja pysyy mieluummin kuolleena kuin elää jonkun toisen elämää.

Mutta päädyttyään hohdokkaan Alex Winterin nahkoihin, vaihdokas saa kosketuksen ystävyyteen ja rakkauteen. Voisiko hän jäädä ja silti pitää kiinni itsestään? Pian kaiken sekoittaa murha, ja kuolemaa pakopaikkanaan pitänyt Alex joutuu taistelemaan elämänsä ja rakkaidensa puolesta.

Vaihdokas on kirjailija Elena Madyn huiman trilleritrilogian ensimmäinen osa. Toinen osa Varjo ja kolmas osa Varjelija jatkavat Alex Winterin tarinaa.