Kirja-arvio: Puoliksi poissa

Kirjoittanut shewolf - 5.0

Pitkän odotuksen jälkeen se on käsissäni ja se on luettu. Kirjasta jäi haikea fiilis. Kaikki päättyi eri tavalla kun toivoin. Ihana nathan ja gabriel. Mutta kirja oli silti mahtava päätös sarjalle. En ole ikinä ennen puhjennut näin lohduttomaan itkuun kirjan loputtua, mutta nyt kun olen lukenut kirjan uudelleen en voisi kuvitellakaan ihanempaa lopetusta sarjalle. Jos tykkäsit edellisistä osista edes hiukan kannattaa lukea tämä myös.

Tietoa kirjasta :: Puoliksi poissa

Sally Green Julkaistu: maaliskuu 30, 2016
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: noidat

Alkuteos ilmestynyt 2016. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

Nathan Byrn pakenee taas. Vapaiden noitien allianssi on kaikkea muuta kuin kukistettu. Vain uusi, rohkea strategia voi pelastaa hajaantuneet ja lannistuneet kapinalliset lopulliselta häviöltä. He tarvitsevat Gabrielin amuletin puuttuvaa puolikasta – muinaista artefaktia, joka tekee kantajastaan taisteluissa voittamattoman.

Mutta amuletin toisen puolikkaan haltijalla, pelottavan väkevällä erakkonoita ... (lisää)

Kultainen kompassi (Universumien tomu, #1)Tähtihattu (Kiekkomaailma (nuortenkirjat), #3)Loitsun voima (Koutamäen noita, #2)Konnia ja kielareita (Rachel, #2)Kulkuri, noita ja lohikäärme (Tarinoita Alagaësiasta, #1)
Uusin jäsen: Ella Joku