Puoliksi poissa (Half Bad -trilogia #3) - Sally Green10

Kirja-arvio :: Puoliksi poissa

Kirjoittanut shewolf

Pitkän odotuksen jälkeen se on käsissäni ja se on luettu. Kirjasta jäi haikea fiilis. Kaikki päättyi eri tavalla kun toivoin. Ihana nathan ja gabriel. Mutta kirja oli silti mahtava päätös sarjalle. En ole ikinä ennen puhjennut näin lohduttomaan itkuun kirjan loputtua, mutta nyt kun olen lukenut kirjan uudelleen en voisi kuvitellakaan ihanempaa lopetusta sarjalle. Jos tykkäsit edellisistä osista edes hiukan kannattaa lukea tämä myös.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Puoliksi poissa

Alkuteos ilmestynyt 2016. Suomentanut Sari Kumpulainen. Sidottu.

Nathan Byrn pakenee taas. Vapaiden noitien allianssi on kaikkea muuta kuin kukistettu. Vain uusi, rohkea strategia voi pelastaa hajaantuneet ja lannistuneet kapinalliset lopulliselta häviöltä. He tarvitsevat Gabrielin amuletin puuttuvaa puolikasta – muinaista artefaktia, joka tekee kantajastaan taisteluissa voittamattoman.

Mutta amuletin toisen puolikkaan haltijalla, pelottavan väkevällä erakkonoita Ledgerillä, on omat suunnitelmansa. Voittaakseen Ledgerin luottamuksen Nathanin täytyy matkustaa Amerikkaan ja taivutella hänet luopumaan amuletista. Yhdessä Nathanin oman, maagisen lahjan kanssa amuletti saattaisi riittää kääntämään tapahtumien kulun ja päättämään viimein kertaiskulla verisen sodan mustien ja valkoisten noitien välillä.

Puoliksi poissa on Sally Greenin sensaatiomaisen Half Bad -trilogian päätösosa.