Houkutus / Elämä ja kuolema: Twilight kymmenvuotisjuhlakirja - Stephenie Meyer10

Alkuperäinen sarja ei jaksanut innostaa. Tulin kuitenkin lukeneeksi sen. En kuulu tämän kirjasarjan äänekkäimpiin vastustajiin. Suhtaudun lähinnä siihen humoristisesti. Tämä kirja kuitenkin sai minut koukkuun lähes heti, johtuen kaiketi että minäkertoja on samaa sukupuolta kuin minä itse. Tämä kirja jätti todella haikeat tunnelmat, kun en olisi halunnut sen päättyvän ollenkaan. Tälläisen tunteen on aikaisemmin saanut aikaan Timo Parvelan Sammon vartijat sarja.

Houkutus / Elämä ja kuolema: Twilight kymmenvuotisjuhlakirja

Sisältää romaanit Houkutus ja Elämä ja kuolema: Houkutus toisin päin. Alkuteokset ilmestyneet 2005 ja 2015. Suomentanut Tiina Ohinmaa. Sidottu, kansipaperi.

Koe Bellan ja Edwardin ikoninen rakkaustarina uusin silmin

Houkutuksen ensijulkaisusta on kymmenen vuotta: kirjan juhlapainos yllättää fanit.

On kulunut kymmenen vuotta Houkutuksen ilmestymisestä ensimmäisen kerran. Stephenie Meyer ilahduttaa lukijoitaan yllättävällä ja rohkealla tavalla: Houkutus ilmestyy nyt kääntökirjana, jonka toisella puolella on alkuperäinen, miljoonat lukijat ihastuttanut Bellan ja Edwardin henkeäsalpaava rakkaustarina. Ja kun kirjan kääntää ympäri, löytyy ikoninen tarina Meyerin uudelleen kertomana nimellä Elämä ja kuolema. Tässä versiossa lukija saa kokea syvän romanttisen ja trillerimäisen jännittävän rakkaustarinan täysin uudesta näkökulmasta.

Twilight – Houkutus on lumonnut miljoonia lukijoita, ja siitä on tullut moderni klassikko, joka aloitti paranormaalin renessanssin kirjallisuudessa, tv-sarjoissa ja elokuvissa. Romaani on ollut mm. New York Timesin #1 bestseller sekä saman lehden \"toimittajan valinta\" sekä nimetty Time-lehdessä \"kaikkien aikojen parhaaksi nuortenkirjaksi\". Twilight-saagaan kuuluvat Houkutuksen lisäksi Uusikuu, Epäilys, Aamunkoi, Bree Tannerin lyhyt elämä ja Houkutus – Kuvitettu opas vampyyrisaagaan. Saagaa on myyty maailmanlaajuisesti lähes 155 miljoonaa kappaletta.