Perillinen (Perillinen #4) - Christopher Paolini10

Kirja-arvio :: Perillinen

Kirjoittanut Truuners95

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Ehdottomasti sarjan paras osa, koska siinä oli niin paljon taisteluja. Viimeinen taistelu Galbatorixia vastaano oli niin kiihkeä, että kannustin ääneen Ergonia lukiessani sitä. Kun se päättyi, tuuletin kovaan ääneen. Paras taistelu minkä olen koskaan lukenut ja todennäköisesti en lue mitään vastaavaa myöhemmin.

KAMPANJA: Storytelissä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Perillinen

Perillinen, eli Sielujen holvi. Alkuteos ilmestynyt 2011. Suomentanut Sirkka Aulanko. Kannen kuva: John Jude Palencar. Sidottu, kansipaperi.

Kohtaloaan seuraava nuori Eragon ja hänen lohikäärmeensä Saphira ovat kulkeneet pitkän matkan. Edessä on vielä monta vaaraa ennen kuin unohtumaton tarina saa päätöksensä. Ovatko Eragon ja Saphira valmiita kohtaamaan Galbatorixin? Tässä taistelussa ei ole tarjolla uusia mahdollisuuksia.

Christopher Paolinin luomaa lohikäärmesaagaa on seurattu huippusuosituissa romaaneissa Eragon, Esikoinen ja Brisingr. Sarja on yksi 2000-luvun suuria kirjallisia menestystarinoita, ja se päättävää fantastisen dramaattista Perillistä odottavat kaikenikäiset lukijat maailman joka kolkilla. Eragonin ja Saphiran taru saa viimein arvoisensa, uljaan lopun, kun alkamassa on kaikkien aikojen seikkailu. Älä jätä väliin!