Rakastaja – vihdoinkin (Mustan tikarin veljeskunta #11) - J. R. Ward10

Kirja-arvio :: Rakastaja – vihdoinkin

Kirjoittanut lumikkki___

haha, tämä kirja tuli luettua melkeimpä yhdeltä istumalta. paras osa pitkään aikaan, ehdottomasti. viimeksi luin 'puoliksi poissa' kirjan Sally Green:in tuotannosta, enkä oikein tiedä mikä minua kiehtoo näissä homopareissa :DD siis se on vaan niin mukavaa vaihtelua tavallisten tyttö-poika tarinoiden keskelle. pidin kaikista henkilöistä tässä kirjassa, välillä tosin henkilökohtaisesti en olisi jaksanut lukea zypher kohtauksia :::::::)

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat

Rakastaja – vihdoinkin

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Timo Utterström. Nidottu.

MUSTAN TIKARIN VELJESKUNTA

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Sukunsa ja aristokratian hylkäämä Qhuinn on vihdoin löytänyt paikkansa julmana taistelijana sodassa lessereitä vastaan. Myös hänen unelmansa perheestä saattaa vihdoin toteutua. Siitä huolimatta hän tuntee olonsa tyhjäksi.

Blay valmistautuu luopumaan yksipuolisesta rakkaudestaan Qhuinnia kohtaan nähdessään tämän valitun naaraansa kanssa. Mutta kohtalo pyörittää kirjan sankarit toistensa syliin veljeskunnan joutuessa kuolemanvaaraan uusien tavoittelijoiden sekoittaessa taistelua kruunusta. Rohkeus testataan ja kaksi sydäntä löytää toisensa.