haha, tämä kirja tuli luettua melkeimpä yhdeltä istumalta. paras osa pitkään aikaan, ehdottomasti. viimeksi luin 'puoliksi poissa' kirjan Sally Green:in tuotannosta, enkä oikein tiedä mikä minua kiehtoo näissä homopareissa :DD siis se on vaan niin mukavaa vaihtelua tavallisten tyttö-poika tarinoiden keskelle. pidin kaikista henkilöistä tässä kirjassa, välillä tosin henkilökohtaisesti en olisi jaksanut lukea zypher kohtauksia :::::::)

Tietoa kirjasta :: Rakastaja – vihdoinkin

J. R. Ward Julkaistu: lokakuu 24, 2013
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, jännitys
Avainsanat: vampyyrit

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Timo Utterström. Nidottu.

MUSTAN TIKARIN VELJESKUNTA

Kun yön varjot laskeutuvat New Yorkin Caldwellissa, alkaa kuolettava ajojahti vampyyrien ja heidän metsästäjiensä välillä. Vampyyrirodulla on puolustajanaan kuuden vampyyrisoturin salainen veljesjoukkio.

Sukunsa ja aristokratian hylkäämä Qhuinn on vihdoin löytänyt paikkansa julmana taistelijana sodassa lessereitä vastaan. Myös hänen unelmansa perheestä saattaa ... (lisää)

Herätetty rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #3)Paljastettu rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #4)Sitomaton rakastaja (Mustan tikarin veljeskunta, #5)Varjot (Mustan tikarin veljeskunta, #13)Minun rakastajani (Mustan tikarin veljeskunta, #8)
Pisania
Uusin jäsen: Topi Kopakkala