Kirja-arvio: Kuura

Kirjoittanut HourglassEyes - 1.0

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

En ole aikoihin lukenut kirjaa, jonka naispäähahmo olisi ollut yhtä rasittava kuin kirjan Inka. "Minä, minä, minä, minä, minä..." Ugh. Mimmi aiheuttaa monenkymmenen kuolemat, mutta onnistuu potemaan syyllisyyttä vähän vain yhdestä. Kaikki tarinan aikana tehdyt päätökset ovat päin helv... mutta tämä tähtisilmä wannabegoodietwoshoes oikeuttaa ne kaikki, vain koska ei olekaan joka hetki se kaikkien kuningatar ja kaikki eivät tee niin kuin hän tahtoo. Voi KYYNEL! Aaronin osuudet kirjassa olivat ne minkä vuoksi vaivauduin lukemaan kirjan loppuun, hänen henkilöhahmonsa sentään pystyi osoittamaan järjellistä älyn käyttöä, vaikka ilmesesti hänen tarkoituksensa oli olla vain tarinan epäkypsempi osapuoli playboyn roolissaan. Jos se halvatun susi olisi tappanut tuon Inkan lopussa, olisin antanut siitä hyvästä yhden lisätähden.

Tietoa kirjasta :: Kuura

Elina Pitkäkangas Julkaistu: huhtikuu 20, 2016
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, paranormaali romantiikka, nuoret
Avainsanat: ihmissudet, kotimainen

Kansi: Karin Niemi. Sidottu, kansipaperi.

Urbaania fantasiaa ja romantiikkaa sekoittava Kuura ammentaa tiivistunnelmaisen tarinansa klassisista ihmissusimyyteistä. Nykypäivän Suomeen sijoittuvassa kertomuksessa pedon ja ihmisen kahtiajako on pelkkä veteen piirretty viiva.

Lukiolaiset ystävykset Inka ja Aaron elävät suojattua elämää Turun kupeessa sijaitsevassa, muurin ympäröimässä Kuurankeron pikkukaupungissa, jossa ihmissusiin törmää ... (lisää)

Epäilys (Houkutus, #3)Kajo (Kuura-trilogia, #2)Uusikuu (Houkutus, #2)Aamunkoi (Houkutus, #4)Ruska (Kuura-trilogia, #3)
LordStenhammar
Uusin jäsen: Marjut Järvinen