Lupaus (Unien kirjat #1) - Kerstin Gier8

Kirja-arvio :: Lupaus

Kirjoittanut Kastehelmi

Pidin kirjasta paljon, mutta odotin siltä ehkä hieman enemmän. Rakastan Rakkaus ei katso aikaa- trilogiaa, mutta mielestäni tämä kirja ei aivan yltänyt sen sarjan tasolle. Toivottavasti seuraava osa nostaa sarjan pisteitä minun silmissäni. Mutta kirja oli kaikkiaan hyvä ja viihdyttävää lukemista. Suosittelen sitä kaikille, jotka rakastavat rakkauskiemuroita ja pitivät edellä mainitusta sarjasta. Ja oikeastaan suosittelen tätä kaikille muillekin. ;)

Lupaus

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Heli Naski. Sidottu.

Viisitoistavuotias Liv Silber muuttaa äitinsä uuden miehen vuoksi Lontooseen ja aloittaa uudessa koulussa. Pian hän alkaa nähdä oudon todentuntuisia unia, joissa hän kulkee salaperäisistä ovista ja puhuu kivipatsaan kanssa. Liv näkee unessa uuden velipuolensa Graysonin ja tämän koulukavereiden puuhailevan outoja hautausmaalla, mutta mikä kummallisinta, pian pojat puhuvat tosielämässä asioista, jotka ovat tapahtuneet vain Livin unessa...

Livin on pakko selvittää, mitä oikein on meneillään. Pian hänet vihitään salaisuuteen, jonka kanssa yhdellä jos toisella hänen uuden koulunsa oppilaalla on jotain tekemistä.

Rakkaus ei katso aikaa -sarjasta tunnetun Kerstin Gierin uusi nuortentrilogia on jännittävä ja romanttinen seikkailu unimaailmassa ja unen ja valveen rajamailla.