Salaisuuksien metsä (Soturikissat #3) - Erin Hunter6

Kirja-arvio :: Salaisuuksien metsä

Kirjoittanut Sipe

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Hyvä kirja! Pidin tästä paljon, mutta mielestäni juoneen olisi voinut vielä vähän lisätä sitä jotain. Pääasiassa tässä oli mielestäni vain Sinitähden pentujen henkilöllisyyden selvittäminen, ja niin edespäin. Muuten ihan hyvä.

KAMPANJA: BookBeatissä ja Nexstoryssä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Salaisuuksien metsä

Alkuteos ilmestynyt 2003. Suomentanut Vesa-Matti Paija. Kannen suunnittelu: Hanna Hörl. Sidottu.

Metsässä asuvien soturikissaklaanien – Myrskyklaanin, Tuuliklaanin, Varjoklaanin ja Jokiklaanin – välit ovat vanhojen reviirikiistojen takia edelleen kireät, ja jotkut soturit käyttäytyvät selittämättömällä tavalla. On vaikea tietää, keneen luottaa ja kenelle olla uskollinen.

Myrskyklaanin urhea soturi Tulisydän on päättänyt saada selville totuuden klaaninsa entisen varapäällikön Punahännän salaperäisestä kuolemasta. Etsiessään vastauksia hän pääsee sellaisten salaisuuksien jäljille, jotka joidenkuiden mielestä olisi parempi jättää selvittämättä...

Warrior Cats -kirjoilla on maailmalla miljoonia lukijoita. Pelkästään Yhdysvalloissa on myyty yli 4 miljoonaa Soturikissat-kirjaa. Sarja on käännetty useille kielille, ja nyt se ilmestyy myös suomeksi. Salaisuuksien metsä on sarjan kolmas osa.

”Jälleen vauhdikas tarina, joka varmasti miellyttää sarjan ystäviä.” – ALA Booklist

”Tämä jännittävä kirja ei ole arkajaloille. Sarjan fanit ahmivat sen ja odottavat kärsimättöminä jatkoa.” – School Library Journal