Myrsky nousee (Soturikissat #4) - Erin Hunter6

Kirja-arvio :: Myrsky nousee

Kirjoittanut Sipe

Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Kiva kirja! Tykkäsin tästä kirjasta, ja oikein tuli tippa linssiin kun Keltahammas kuoli. Pidin Keltahampaasta niin paljon, etten olisi tahtonut tämän kuolevan jo neljännessä osassa.

KAMPANJA: BookBeatissä ja Nexstoryssä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Myrsky nousee

Alkuteos ilmestynyt 2004. Suomentanut Vesa-Matti Paija. Kannen suunnittelu: Hanna Hörl. Kannen muokkaus: Mikko Valtavaara. Taitto: Sisko Honkala. Kannessa myös teksti: Warrior Cats. Sidottu.

Tulisydämen uusi tehtävä Myrskyklaanin varapäällikkönä on vaikea. Kaikki eivät hyväksy hänen valintaansa, ja klaanin päällikkö Sinitähti on entisen varapäällikön petollisuudesta niin järkyttynyt, ettei ole enää oma itsensä. Tulisydämen paras ystävä Harmaaraita on vaihtanut klaania, ja vanha petollinen vihamies Tiikerikynsi vaanii yhä metsässä.

Viherlehden aikana metsä on päivä päivältä kuumempi ja kohtalokas metsäpalo riehuu soturien reviireillä. Myrsky on nousemassa...

Warrior Cats -kirjoilla on maailmalla miljoonia lukijoita, ja sarja on käännetty useille kielille. Myrsky nousee on sarjan neljäs osa.