Tulitähden tehtävä (Soturikissat-erikoisseikkailut #1) - Erin Hunter6

Kirja-arvio :: Tulitähden tehtävä

Kirjoittanut Sipe

Kiva kirja! Luen kirjaa tällä hetkellä, olen ihan koukussa ja pakko lukea koko ajan! Voin jo arvata, että Tulitähti löytää Taivasklaanin ja auttaa sen uudelleenrakentamisessa.

KAMPANJA: BookBeatissä ja Nexstoryssä pidennetty ilmainen kokeilujakso 30 päiväksi!

Tulitähden tehtävä

Alkuteos ilmestynyt 2007. Suomentanut Vesa-Matti Paija. Sidottu.

Soturikissaklaanien välillä vallitsee viimein rauha, mutta Myrskyklaanin päällikkö Tulitähti näkee ahdistavia näkyjä epätoivoisesti pakenevasta, tuntemattomasta kissaklaanista. Pian hänelle paljastuu järkyttävä salaisuus: hänen soturiesi-isänsä Tähtiklaanissa ovat valehdelleet hänelle. Mistä on oikein kysymys?

Tulitähden on lähdettävä vaaralliselle retkelle etsimään totuutta. Kumppaninsa Hiekkamyrskyn kanssa hän taivaltaa kauas kotoa ja saa selville ikivanhan vääryyden. Mikä matkan määrä lieneekään, yksi asia on Tulitähdelle selvä: mikään ei ole enää ennallaan.

Soturikissoista (Warriors) on muutamassa vuodessa muodostunut valtava kansainvälinen kirjailmiö. Alun perin englanniksi kirjoitettuja Soturikissat-kirjoja on käännetty jo 19 kielelle. Pelkästään Yhdysvalloissa sarjan kirjoja on myyty tähän mennessä yli 9 miljoonaa kappaletta ja ne ovat toistuvasti New York Timesin myydyimpien kirjojen listalla.

Art House on julkaissut kuusiosaisen Soturikissat-sarjan vuosina 2009–2011. Tulitähden tehtävä on itsenäinen erikoisseikkailu, joka jatkaa sarjan päähahmon tarinaa.