Viestejä koomasta oli hyvin kaunis lukukokemus. Tiaisen tyyli kirjoittaa on puhdasta, ja hassua kyllä, vertaisin sitä höyheneen. Pidin kirjassa todella paljon sen juonesta/ideasta, ylipäätään ajatus Kooma nimisestä paikasta on kiehtova. Sitten vielä ajatus, että on viestinviejä tekee kirjasta entistä kiehtovamman. Kirja saa pohtimaan asioita, kuten esimerkiksi oikeaa ja väärää, mutta annan teidän pohtia niitä itse jos luette kirjan. Kirja myös on varmasti yksi niistä teoksista joka jää mieleen pitkiksi ajoiksi ja joka opettaa jossain määrin elämään. Viestejä koomasta käsittelee hyvin nuoren tunteita ja ajatuksia, vaikka en itse nuorena niihin kauheasti pystynyt samaistumaan. Uskon, että kirjasta saattaisi myös olla apua jollekin, joka sitä kaipaa. Miinusta kirja saa jotenkin laimeasta lopusta. Odotin jotain hiukan yllättävämpää tai suureellisempaa, mutta toisaalta hiljaa hiipuva loppu sopi kirjaan ehkä paremmin kuin räiskyvä taistelu pahaa vastaan. Suosittelen kirjaa ehdottomasti nuorille ja kuin myös aikuisille, jotka yrittävät ymmärtää nuoren ajatusmaailmaa!

Tietoa kirjasta :: Viestejä Koomasta

Marja-Leena Tiainen Julkaistu: huhtikuu 21, 2016
Tyylit: fantasiaurbaani fantasia, nuoret
Avainsanat: kotimainen

Kansi: Laura Lyytinen. Sidottu.

Edessä elämä?

Silvan paras kaveri Jemina saa houkuteltua hänet milloin mihinkin. Vakavaksi toilailu muuttuu, kun Silva joutuu pahaan onnettomuuteen ysiluokkaa edeltävänä kesänä. Kavereiden yllyttämänä Silva hyppää sillalta jokeen, lyö päänsä ja on hukkua.

Tyttö havahtuu oudossa paikassa, Koomassa, joka ei tunnu aivan todelliselta. Hän tapaa siellä nuoria kohtalotovereitaan, ... (lisää)

Varjojen kaupungit IV–VIPiiri (Engelsfors-trilogia, #1)Vaihdokas (The Body Jumper, #1)Verikivi (Kapinaenkelit, #2)Puoliksi paha (Half Bad -trilogia, #1)
LordStenhammar, Freyja
Uusin jäsen: Marko Siekkinen