Kirja-arvio: Liitto

Kirjoittanut Mystinen tyttö - 5.0

Liitto jatkoi hienosti unien kirjat sarjaa. Kuten aina ennenkin Gierin teos oli helppolukuinen, salaperäinen ja täytetty huumorilla. Jotenkin toivoin, että Liitto ei olisi ollut vielä viimeinen osa tätä sarjaa, mutta toisaalta odotan jo todella innostuneesti Gier tulevaa sarjaa? Kirjassa tapahtui paljon suuria paljastuksia ja suurin osa niistä oli ennalta-arvaamattomia. Tykästyin tässä kirjassa erityisesti Graysoniin ja Miaan, heidät jotenkin nostettiin enemmän esille. Joka tapauksessa suosittelen tätä sarjaa ehdottomasti!

Tietoa kirjasta :: Liitto

Kerstin Gier Julkaistu: kesäkuu 3, 2016

Alkuteos ilmestynyt 2015. Suomentanut Heli Naski. Sidottu.

Unien kirjat -sarjan jännittävä ja romanttinen päätösosa Liitto jatkaa kuusitoistavuotiaan Livin seikkailuja unimaailmassa. Livin unet ovat käymässä yhä vaarallisemmiksi, ja poikaystävä Henrin kanssakin olisi selviteltävää. Kaiken lisäksi Livin äiti on menossa uusiin naimisiin, mikä aiheuttaa kaikenlaista päänvaivaa. Livillä on kädet täynnä töitä, kun hän yrittää pysyä hengissä niin todellisessa kuin unimaailmassa.

Odininlapsi (Korpinkehät, #1)Merenjumalan poika (Olympoksen sankarit, #2)Artemis Fowl: Tehtävä Pohjoisessa (Artemis Fowl - Sarjakuva, #2)Merenneidon myrskyt (Merenneito, #1)13 kirousta (Keijutrilogia, #2)
Siivetön lohikäärme, Pisania
Uusin jäsen: Milana Nerg