Kirja-arvio: Odininlapsi

Kirjoittanut Emelie - 4.5

Mukaansa tempaava ja kiehtova tarina, jota ei olisi malttanut laskea käsistään. Joskus pitkissä tai pitkähköissä kirjoissa minulla on se ongelma, että ensimmäiset noin 70-100 sivua tökkivät ja sitten innostun, mutta nyt olin kiinni tarinassa heti alun jälkeen, ja se innostus kantoi ihan loppuun asti. Suurin kunnia tästä menee Hirkalle, joka on toimelias hahmo ja joka ei jäänyt juurikaan missään vaiheessa surkuttelemaan tilannettaan. Kiitosta myös kirjan juonelle, jossa oli mutkia ja toimintaa heti alusta alkaen.

Tietoa kirjasta :: Odininlapsi

Siri Pettersen Julkaistu: elokuu 11, 2015
Tyylit: fantasiakorkea fantasia, nuoret
Avainsanat: skandinaavinen mytologia

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Eeva-Liisa Nyqvist. Kansi ja kartta: Siri Pettersen. Sidottu.

Fabelprisen 2014. Bokhandlerprisen-ehdokas 2013, Bokbloggerprisen for Shortlist åpen klasse -ehdokas 2013, Norjan kulttuuriministeriön esikoiskirjapalkinnon ehdokas 2014, Bokhandelens barne- og ungdomsbokstipend Stora ljudbokspriset -ehdokas 2015, Tähtifantasia-palkintoehdokas 2016.

Hirkalta puuttuu jotain, mikä kaikilla muilla on.
Jotain, mikä todistaisi, ... (lisää)

Hyinen hauta (Lumen ja jään maa, #3)Sysilouhien sukua (Lumen ja jään maa, #1)Mahti (Korpinkehät, #3)Varjoissa vaeltaja (Lumen ja jään maa, #2)Mätä (Korpinkehät, #2)
Pisania
Uusin jäsen: Topi Kopakkala