Kirja-arvio: Villiin luontoon

Kirjoittanut Sopu - 5.0

Kirja oli kiehtova, ja jännittävä. Juoni oli hyvä, ja kirja oli aivan uudenlainen kokemus. Kirjassa kotikissa Ruska menee aidan yli metsään ja päätyy soturikissa klaaniin. Tästä on jo kauan, joten en hirveästi muista, mutta sen jälkeen jäin näihin kirjoihin koukkuun, ja aina on pakko lukea seuraava suomennettu osa. Tämä kirja vei minut aivan uuten maailmaan. Suosittelen tätä kirjaa niille jotka eivät sitä vielä ole lukeneet.

Tietoa kirjasta :: Villiin luontoon

Erin Hunter Julkaistu: lokakuu 15, 2009
Tyylit: fantasiaeläinfantasia, nuoret
Avainsanat: kissat

Alkuteos ilmestynyt 2003. Suomentanut Vesa-Matti Paija. Sidottu.

Sukupolvien ajan neljä villikissojen klaania – Myrskyklaani, Jokiklaani, Tuuliklaani ja Varjoklaani – on jakanut metsän soturiesi-isiensä säätämien lakien mukaan.

Muiden klaanien reviirejä uhkaava Varjoklaani kuitenkin voimistuu päivä päivältä, ja Myrskyklaanin kissat ovat vakavassa vaarassa. Uljaita sotureita kuolee, ja jotkut varsin ... (lisää)

Keltahampaan salaisuus (Soturikissat-erikoisseikkailut, #5)Myrsky nousee (Soturikissat, #4)Neljäs oppilas (Soturikissat: Tähtien enne, #1)Sinitähden tarina (Soturikissat-erikoisseikkailut, #3)Pimeyden hetki (Soturikissat, #6)
KiLLPaTRiCK, Taru Väyrynen, punnort
Uusin jäsen: Olivia