Kirja-arvio: 5. aalto

Kirjoittanut Moonlight - 4.5

Wau..mikä kirja! 5. Aalto on todellakin yksi parhaista vähään aikaan lukemistani scifeistä ja yleisesti ottaen kirjoistakin. Aivan uskomattoman hyvin huumoria mausteena muuten niin ahdistavissa oloissa ja henkilöt loistavia! Suosikkini ehdottomasti ovat Evan ja Sammy, tai sanotaanko Nugetti :') tuo nimi sai mut nauramaan melkein joka kerta kun se sieltä pongahti, miten voikaan olla osuvampi! xD Evan sekä Sammy kummatkin kolahti muhun heti. Zombi oli ihan ok, mutta ei uponnu niin hyvin kun toinen kandidaatti (Evan). Hitsi! Evan ei muuten saanut kuolla tossa lopussa!? En haluu luopuu maalaispojusta, palaako vielä? Cassiesta tykkäsin kans; persoonallinen, nerokas! +niin hauska lueskella tämän monologeja :'D nämä kirjan maailmanlopun tunnelmat karmivat ja idea pelottava, mutta kun näistä Toisista alkaa myös paljastua enemmän ja enemmän, ja tapahtumat vierivät eteenpäin, siihen tottuu. Ehdottomasti luen seuraavatkin osat tästä trilogiasta! :D innolla ootan millon varaus kirjastoon tupsahtaa.. Voin vaan ihailla kirjailijan mielikuvitusta ja älykkyyttä plus nerokkuutta! Lämpimästi suosittelen kaikille! mutta ehkä ihan pienimmille en väkivallan ja pelottavan idean vuoksi.

Tietoa kirjasta :: 5. aalto

Rick Yancey Julkaistu: syyskuu 2, 2013
Tyylit: scifi, nuoret
Avainsanat: elokuva

Alkuteos ilmestynyt 2013. Suomentanut Ulla Selkälä. Kannen kuvamateriaali: Stephen Mulcahey / Arcangel Images. Sidottu, kansipaperi. 2. painos 2016, elokuvakansi.

”Totuus on, että heti kun ne löysivät meidät, pelimme oli pelattu.”

1. AALTO: Sähköt katkeavat.
2. AALTO: Onnekkaat pakenevat.
3. AALTO: Vain epäonnisimmat jäävät henkiin.
4. AALTO: Ainoa tapa selviytyä on pysyä yksin.
5. AALTO: Se alkaa nyt.

Cassie on ... (lisää)

Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1)Ainoa (Valinta-sarja, #3)Time Riders: Tuomiopäivän koodi (Time Riders, #3)Garalin loiset ja sota nanotekniikastaKuka on Jenna Fox?
LordStenhammar, Jupe, Astorethein, Kuupposen päivä, FreakyMike
Uusin jäsen: Peppi Pirhonen