Kuunnousu (Soturikissat: Uusi profetia #2) - Erin Hunter 8.28   109

Alkuteos ilmestynyt 2005. Suomentanut Nana Sironen. Sidottu.

Tähtiklaanin valitsemat kissat ovat palaamassa kotiin pitkältä matkaltaan. Vuoristossa he tapaavat villien kissojen heimon, jolla on omat salaisuutensa ja ennustuksensa.

Samaan aikaan klaanien kotimetsässä tuho on alkanut, ja sota klaanien välillä näyttää väistämättömältä. Ehtivätkö matkalaiset kotiin ajoissa pelastaakseen klaaninsa?

Kuunnousu on Uusi profetia -sarjan toinen osa.

Keskustelu: Erin Hunter (13 viestiä)

Kirja julkaistu lokakuu 4, 2012 (Art House)
Alkuperäinen nimi Moonrise
Tietoja muokattu joulukuu 13, 2014

Soturikissat: Uusi profetia

"Uusi profetia on toinen soturikissojen seikkailuista kertova sarja."

Pääsarja Soturikissat

Iltahämärä (Soturikissat: Uusi profetia #5) 8.68   83
Auringonlasku (Soturikissat: Uusi profetia #6) 8.46   73

Sipe
heinäkuu 27, 2017

Tosi kiva! Tykkäsin paljonkin verrattuna seuraavaan osaan!

Poison Girl
elokuu 27, 2016

Sainpahan luettua tän viimeinkin! Valitettavasti spoilaannuin lopun tapahtumista, joten loppu ei tullut yllätyksenä. Siitä huolimatta kirja oli hyvä ja mielenkiintoinen, vaikka vähän liikaa taas oli junnaamista. Tarina on ainakin menossa jännään suuntaan!

Verhottu
joulukuu 13, 2015

Upeaa! Sanattomaksi vetää. Upeaa työtä koko kirjasarja.

lolde
marraskuu 10, 2015

Kirja on jälleen onnistunut luomus Erin Hunterin nimen takana piileviltä kirjailijoilta. Juoni onnistui pitämään hyvin otteessaan ja sisälsikin huomattavasti enemmän menoa ja meininkiä kuin ensimmäinen osa. Mukaan mahtui paljon ihastuttavia ja vihastuttavia kohtauksia, unohtamatta tietenkään surullista osuutta, kun yksi kuudesta klaanikissasta kuolee.

Swilf
heinäkuu 13, 2015

Selvästi parempi kuin edeltäjänsä. Kerronta sujuvampaa ja tapahtumia oli enemmän. Harmittaa sulkahännän kohtalo. Nosti tunteet pintaan kun kirjan loppu oli niin surullinen.

Lilli Pii
marraskuu 29, 2014

Vieläkin arsyttää päähenkilön vaihdos. Ihan kiva.

Lonely Reader
toukokuu 6, 2014

Ihanat seikkailut taas ja uusi klaani mukaan niin plussaa siitä runsaasti. Sulkahäntä parka mutta olisi kirjasta kyllä tullut aika tylsä jos kukaan ei olisi kuollut tai ei olisi sattunut mitään jännää. barbaarisuus korostaa päähenkilöiden hyviä puolia ja mukavaa on, että mukaan mahtuu myös romanssia.

nikolai
maaliskuu 30, 2013

Ihan mahtava kirja! En voinut tehdä mitään muuta välissä luin vain niin kauan kuin kirjaa riitti ja sitten jäin harmittelemaan, kun ei ollut enää luettavaa:) Joten suosittelen!!

Elfstone
lokakuu 30, 2012

Oikein hyvä kirja:) Mukavan jännittävä ja hauska. Jatkaa hienosti ja kunniakkaasti Soturikissat-sarjaa. Parantuu loppuun päin mentäessä. Kannattaa lukea! Arviolla 4-10 kirja olisi 9. Innoissani odottelen jo seuraavaa osaa!

Soturikissat-fani03
maaliskuu 22, 2015