Lumoava kirous (Loihtijakronikka #1) - Kami Garcia, Margaret Stohl6

Kirja-arvio :: Lumoava kirous

Kirjoittanut Kastehelmi

Mielestäni kirja on ihan hyvä, mutta se ei kuulu suosikkeihini. Jotenkin tarina ei vain napannut ja varsinkin loppu oli mielestäni aika sekava. Mutta suosittelen silti ainakin kokeilemaan kirjaa, sillä voihan olla, että te löydätte kirjasta sen punaisen langan, jonka minä kadotin.

Kampanja: Kokeile 30 päivää ilmaiseksi BookBeat ja Elisa Kirja

Lumoava kirous

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Aila Herronen. Sidottu.

Rakkautta ennen ensisilmäystä

Gatlinin uneliaassa pikku kylässä kuka tahansa uusi tyttö herättäisi huomiota. Lena Duchannes ei edes ole kuka tahansa, ja Ethan Watelle hän on jotain vielä enemmän. Lena on tyttö, josta Ethan on nähnyt unia. Tyttö, jonka putoamista hän ei voi estää.

Lenalla ja Ethanilla on yhteys, jota kumpikaan ei voi hallita. Yhdessä he nousevat yhteisön ennakkoluuloja vastaan ja astuvat maailmaan, johon kuolevaiset eivät ole astuneet. Salaisuus, lumoava kirous, on valmis nousemaan esiin, vaientamaan kylässä huutaneen hiljaisuuden.

Lumoava kirous aloittaa eeppisen rakkausdraaman, jonka pohjalta tehty elokuva saapuu Suomeen helmikuussa 2013. Historiallinen noitasaaga on myyty jo 39 maahan.

Herkullinen musta fantasia

”Tämä kirja on lahja Stephenie Meyerin ja True Bloodin faneille.” – SLJ

”Taitavasti punottu, tunnelmallinen ja omaperäinen.” – Melissa Marr, Ilki ihanan ja Sala kavalan kirjoittaja

”Nokkela, täyteläinen ja romanttinen.” – Kirkus Reviews