Kuoleman ikuistama sukelsi jälleen uusien murhien ja niiden selvittelyjen keskelle. Kirja avasi Even menneisyyttä ja sai minut tuntemaan suuren kirjon eri tunteita. Menneisyyden lisäkisi Eveä hämmensivät hääsuunitelmat ja iki ihana Roarke! Huumeista en ole aikaisemmin lukenut, mutta tässä kirjassa se ei haitannut. Juoneen pääsi helposti mukaan ja se otti omakseen. Uskoin jo lopun jäävän avoimeksi, mutta niin vain Roberts sai parille viimeiselle aukeamalle hämmästyttävän loppuratkaisun! Murhaaja tuli minulle täysin yllätyksenä! Ei voi kuin ihailla kirjailijan kykyä yllättää aina uudelleen!

Tietoa kirjasta :: Kuoleman ikuistama

J. D. Robb Julkaistu: tammikuu 27, 2006
Tyylit: scifi, romantiikka, jännitys

Alkuteos ilmestynyt 1996. Suomentanut Satu Leveelahti. Kannen kuva: Photonica. Kansi: Vivid. Kannessa ja selässä teksti: Nora Roberts alias J. D. Robb. Sidottu.

Yksi New Yorkin kuuluisimpia huippumalleja on murhattu pikkutunneille jatkuneiden pirskeiden päätteeksi. Kaunis Pandora oli tottunut saamaan kaiken mitä halusi – myös toisen naisen miehen. Nyt Pandora on menettänyt kasvonsa, pöyristyttävän kirjaimellisesti.
... (lisää)

Kuoleman enkeli (Eve Dallas, #6)Alaston kuolema (Eve Dallas, #1)Kuoleman riitit (Eve Dallas, #5)Kuoleman hurmio (Eve Dallas, #4)Kuoleman salaliitto (Eve Dallas, #8)
Saxifraga
Uusin jäsen: Meeri Saukkonen