Salaisuuksia haudan takaa (Harper Connelly #4) - Charlaine Harris7

Kirja-arvio :: Salaisuuksia haudan takaa

Kirjoittanut wispie

Melko hyvä päätös melko hyvälle sarjalle, mutta ei mitään liian täydellistä. Ensinnäkin olen äärimmäisen pettynyt, että noinkin mahtavan kyvyn käyttäminen jäi nyt tähän. Toiseksi olen pettynyt muutamiin tilanteisiin, jossa Harper ei tajunnut itsestäänselvää vaaraa. Voisin antaa tämän anteeksi, koska tyyppiin on kuitenkin iskenyt salama, mutta... Loppuratkaisu on yllättävä, mutta ei täysin tyydyttävä. Kaikesta huolimatta kannatti lukea koko sarja, positiivisen puolelle jäätiin :)

Salaisuuksia haudan takaa

Alkuteos ilmestynyt 2009. Suomentanut Sari Kumpulainen. Kansi: Eevaliina Rusanen. Sidottu.

Salamaniskun saanut yksityisetsivä Harper Connelly ja hänen apurinsa Tolliver joutuvat Teksasin-matkallaan kohtaamaan karmeita muistoja lapsuudesta. Tolliverin vankilasta vapautunut isä yrittää paikata välejään perheeseensä. Tolliver ei halua olla miehen kanssa missään tekemisissä – mutta hänellä ei ole valinnanvaraa. Harper joutuu perhesalaisuuksien syövereihin saadessaan viimein selville, mitä tapahtui hänen kadonneelle siskolleen.