Varoitus: kirja-arvio sisältää juonipaljastuksia

Kirja oli ihan hyvä, mutten pitänyt sen loppuratkaisusta. Mieluummin Alex olisi kuollut pysyvästi tai sitten Lena ei olisi koskaan rakastanut Juliania. Muuten kirjan juoni oli mielestäni ihan hyvä ja jaksoin lukea kirjan kokonaan. Pidin ensimmäisestä osasta plajon enemmän, mutta tämän toisen osan kerronta oli toteutettu hauskalla tyylillä. Pidin siitä, että aina joka toisessa luvussa kerrottiin nykyhetkestä ja joka toisessa luvussa aikaisemmista tapahtumista.

Suosittelen kirjaa heille, jotka ovat lukeneet ensimmäisen osankin, mutta tämän kirjan takia en olisi sarjaa alkanut lukemaan.

Tietoa kirjasta :: Pandemonium: Rakkaus on kapinaa

Lauren Oliver Julkaistu: syyskuu 13, 2012
Tyylit: scifidystopia, nuoret

Alkuteos ilmestynyt 2012. Suomentanut Marja Helanen. Päällyksen kuva: Gustavo Marx. Alkuperäispäällyksen suunnittelu: Erin Fitzsimmons ja Hilary Zarycky. Sidottu, kansipaperi. 2. laitos: Bon-pokkari. WSOY, 2013. Nidottu.

”Mitään ’ennen’ ei ole. On vain nyt ja se, mikä koittaa seuraavaksi.”

Lenan ja Alexin piti viettää koko loppuelämänsä yhdessä, mutta suunnitelma kariutui Portlandin rajavartioiden armottomiin laukauksiin. Luotien tavoittaman ... (lisää)

Konejumalat (Routasisarukset, #3)Pimeä sydän (Mystic City, #2)Delirium: Rakkaus on harhaa (Delirium-trilogia, #1)Tarkoitettu (Tarkoitettu-trilogia, #1)Kapinallinen (Outolintu-trilogia, #2)
Astorethein, HourglassEyes, Pisania
Uusin jäsen: Jimbo Whateverson