En voi olla rakastumatta jokaiseen lukemaani J.R.Wardin kirjaan. Hänen kirjoittamistaan kirjoista vain puskee läpi ilo kirjoittamisesta ja se, että Ward tekee juuri sitä mitä rakastaa. Mustan tikarin veljeskunta: sisäpiiritietoa on ihana paketti kaikkea ja paljastaa lisää veljeskunnan iki-ihanista vampyyreista! J.R.Ward antoi myös paljon vinkkejä kirjailijoiksi haluaville ja minulle tästä teoksesta oli todella paljon iloa ja puhdasta, nautinnollista lukukokemusta! Erityisesti Rhage toi itsensä esille ja loisti persoonallaan!

Tietoa kirjasta :: Mustan tikarin veljeskunta: Sisäpiirin tietoa

J. R. Ward Julkaistu: toukokuu 15, 2013
Tyylit: fantasia, paranormaali romantiikka, tietokirja

Alkuteos ilmestynyt 2008. Suomentaneet Mari Harve ja Päivi Vuoriaro. Nidottu.

Mustan tikarin veljeskunta – sisäpiirin tietoa on käsikirja Wardin vampyyrien maailmaan.

Mustan tikarin veljeskunnan vaiheista kertovat tarinat sijoittuvat nykyaikaan, mutta ovat vampyyriperinnettä parhaimmillaan. Salaperäisten yön valtiaiden taisteluiden, voittojen ja tappioiden lisäksi kirjat tempaavat lukijan nauttimaan romantiikasta − ja sarjan tavaramerkiksi muodostuneesta ... (lisää)

Kruununperillinen (Taru kolmesta miekasta, #2)CarolaHopeapuu (Pimeä nousee, #5)Liekehtivä leijona (Pronssisoturit, #2)Tulilaulu (Tuuli tulessa -trilogia, #3)
Uusin jäsen: Olivia